Система роботи ДНЗ щодо психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру
Ресурсний центр інклюзивної освіти
ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ ФІЛОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОГНІТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ
Формування громадянської компетентності учнів в сучасних умовах розвитку освітнього середовища в гімназії
Впровадження здоров'язбережувальних технологій в навчально-виховний процес як засіб підвищення якості навчання
Досвід роботи вчителя
Формування комунікативних компетентностей учнів за допомогою технології розвитку критичного мислення на уроках української мови.
Формувальне оцінювання на уроках математики як засіб управління самооцінкою школярів
Вдосконалення роботи органів учнівського самоврядування як засіб створення демократичного та відкритого процесу виховання
«Використання розвивальних ігор туристсько-спортивної спрямованості в умовах позашкільного закладу»
Формування професійного самовизначення учнів в системі профорієнтаційної роботи
Упровадження дослідницької діяльності на уроках української мови та літератури як засобу підвищення пізнавальної активності учнів
Педагогічні можливості впровадження мережевих сервісів WEB 2.0. на уроках української мови та літератури.
Управління якістю виховної роботи на основі моніторингових досліджень в умовах малого міста
«Інтегрування інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес в умовах ДНЗ»
Веб-квест "Сучасна школа: механізм реалізації інклюзивної освіти"
Веб-квест з профілактики професійного вигоряння "Як далі працювати, коли немає сил та емоцій".
Організація процесу навчання хімії з використанням сервісів соціальних мереж та електронного контенту