|
|
Неділя, 28.04.2024, 15:17 | Вітаю Вас Гість | RSS |
Освіта Запорізького краю 2015 КЗ "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ЗОР |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог статей |
Енергодарський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітній навчальний заклад ІІ-ІІІ ступенів - міжшкільний навчально-виробничий комбінат"
Формування професійного самовизначення учнів в системі профорієнтаційної роботи
З переходом держави до ринкової економіки, проблема професійного самовизначення набуває все більшого значення для суспільства і особисто кожного юнака та дівчини. Свідомий, обгрунтований і вчасний вибір професії, важливий не тільки для конкретної людини, самого випускника, його батьків, вчителів, усих тих, хто зацікавлений в тому, щоб вибір особистого місця в суспільстві не став для молодої людини в серію спроб та помилок, які принесуть гіркі розчарування, психологічні, а іноді і соціальні втрати, не дозволять особистості в повній мірі проявити свої здібності і використати свої можливості, але й для держави в цілому.
Процес формування професійного самовизначення учнів старших класів. не може бути стихійним, залежним від випадкових факторів. Його необхідно підготувати та побудувати таким чином, щоб його рішення було в повній відповідності особистості і з потребою ринку праці.
Все це є передумовами розробки нового підходу до функціонування системи профорієнтації.
Даний матеріал ознайомлює читачів з одним із пріоритетних напрямків діяльності педагогів нашої школи – це система роботи з формування професійної орієнтації та професійного самовизначення учнів, подальшого опанування інноваційними технологіями навчання та впровадження новітніх технологій у навчально – виховний процес, здійснення підготовки підростаючого покоління до свідомого вибору професії.
|
Категорія: м.Енергодар | Додав: integracija (06.02.2015)
|
Переглядів: 1570
| Рейтинг: 4.4/474 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
|
|