«Інтегрування інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес в умовах ДНЗ»
Основна педагогічна ідея досвіду «Інтегрування ІКТ в освітній процес в умовах ДНЗ» зумовлена необхідністю забезпечення умов для підвищення якості дошкільної освіти і полягає в науковому обґрунтуванні, моделюванні і експериментальній апробації технології сучасного освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі шляхом активного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій не в якості чергового технічного засобу навчання, а як ключового компоненту освітнього простору нового покоління з метою розвитку особистості кожної дитини з урахуванням ії індивідуальних особливостей та формування життєвої компетентності дошкільників. В досвіді визначено напрями діяльності педколективу щодо оновлення педагогічного дизайну в ДНЗ на основі інтегрування ІКТ; розроблено й обґрунтовано систему роботи з формування природознавчої компетентності дошкільників з другої молодшої до старшої групи на основі інтегрування ІКТ.