Творчий звіт вчителя початкових класів Глоби Л.В. «Розвиток пізнавальніх здібностей учнів початкових класів». – Юльївський НВК, 2014 р.
Остапенко Л.В. Вирішення конфліктів з підлітками в умовах загальноосвітньої школи: Методичні рекомендації
Концепція впровадження та реалізації в навчально-виховний процес основних цілей та принципів Гуманної Педагогіки
Маєвська Л.Д. Диференційований підхід до формування знань і навичок учнів: Творчий звіт.
ПРИРОДООХОРОННА РОБОТА В ШКОЛІ
МОТИВАЦІЯ УЧНІВ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ ТА СПОРТОМ
використання дидактичних ігор на уроках математики та фізики.
ГУМАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ВИКЛАДАННІ ОСНОВ ЗДОРОВ'Я ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ
Шугай Я.М. Вплив шкільного соціуму на соціалізацію молодших школярів: Методичні рекомендації.
Філіпченко М.І. Формування пізнавальної активності учнів на уроках біології шляхом впровадження інформаційних технологій: Досвід роботи.
Сєбєлєва О.В. Розвиток мовленнєвої компетенції учнів.
Патяк Г.Л.Формування мотивації до навчання в учнів молодших класів
Патяк Г.Л. Впровадження та реалізація принципів гуманної педагогіки у роботі з молодшими школярами.
Маєвський О.Л. Розвиток пізнавальної самостійності учнів на уроках математики. Творчий звіт.
Касай О.І. Розвиток логічного мислення дітей старшого дошкільного віку засобами педагогічних технологій: Методичні рекомендації
Івака С.В.Виховання уваги учнів на уроках фізичної культури.
Бандур Л. М. Розвиток творчих здібностей учнів початкових класів.
Впровадження принципів гуманної педагогіки на уроках російської мови шляхом використання методу активної оцінки (АО).