ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ ФІЛОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОГНІТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ
У вступі та першому розділі роботи «Теоретичне обґрунтування досвіду» автор розкриває актуальність проблеми, її наукове обґрунтування, пропонує структурно-функціональну модель формування когнітивної компетенції учнів за допомогою ІКТ, показує своє бачення організації навчально-виховного процесу з цього питання. У другому розділі роботи «Інформаційно-педагогічна модель досвіду» розкривається особистий практичний досвід вчителя з формування когнітивної компетенції учнів, показується як можна використовувати інформаційно-комунікаційні технології безпосередньо на уроках української мови та літератури. В заключній частині роботи вчителям-філологам пропонується ознайомитися з методичними знахідками, оформленими у вигляді інформаційного бюлетеня, планами-конспектами уроків української мови та літератури, які розкривають технологію формування когнітивної компетенції учнів шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій.