Система роботи ДНЗ щодо психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру
На сьогодні немає дошкільних закладів для дітей з аутизмом, тому дитина з аутизмом може опинитися у будь-якому дитячому середовищі – і у групі загальноосвітнього, і у групі спеціального закладу, і у комбінованій (змішаній) групі. Велика частка дітей з аутизмом через складність порушень і певну педагогічну занедбаність не може відвідувати корекційно-розвивальні дитячі заклади та виявляється ізольованою удома. Враховуючи всі ці обставини, запропонована система роботи створена так, щоб вона була корисною у практичному застосуванні для усіх фахівців психолого-педагогічного профілю, які опікуються проблемами дітей з аутизмом, а також – для їхніх батьків. У представлених матеріалах ви знайдете теоретичне обґрунтування індивідуальної програми розвитку дітей з розладами аутичного спектру і приблизний конспект індивідуального заняття з дитиною. Також робота включає в себе практичний матеріал щодо психологічного супроводу батьків та підвищення психолого-педагогічної компетентності педагогів.