Меню сайту
Категорії розділу
Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації [9]
м.Бердянськ [50]
м.Бердянськ(продовження) [26]
Бердянський район [4]
Веселівський район [10]
Гуляйпільський район [17]
м.Енергодар [18]
Жовтневий район [4]
м.Запоріжжя [4]
Заводський район [1]
Запорізький район [40]
Запорізький район(продовження) [18]
Кам'янсько-Дніпровський район [7]
Комунарський район [1]
Куйбишевський район [1]
м.Мелітополь [11]
Мелітопольський район [3]
Михайлівський район [22]
Новомиколаївський район [2]
Орджонікідзевський район [1]
Пологівський район [4]
Приазовський район [1]
Приморський район [11]
Розівський район [1]
м.Токмак [3]
Токмацький район [4]
Хортицький район [17]
Чернігівський район [8]
Шевченківський район [1]
Каталог статей
Головна » Статті » Запорізький район(продовження)

Мар'ївський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітный навчальний заклад — Дошкільний навчальний заклад»

ПРИРОДООХОРОННА РОБОТА В ШКОЛІ

Сизоненко Ганна Іванівна   вчитель хімії та біології спеціаліст

Актуальність і перспективність досвіду

         Питанням натуралістичної та природоохоронної роботи в школі приділяється дуже велика увага. Вчитель біології  та хімії використовує посібник “Організація роботи учнів на шкільній навчально-дослідній ділянці”, як базу для позакласної натуралістичної і природоохоронної роботи в школі. Діти навчаються бачити красу природи, її  таємниці, дізнаються про те, що земля обдаровує тільки працелюбних людей.

         Теоретична база досвіду

         Н.В. Куруц в 2002 р. в навчально-методичному посібнику “Методика викладання біології та хімії” та « Педагогічна практика» дає  методичні рекомендації щодо організації, підготовки і проведення різних форм викладання біології та хімії.

         С.В. Совгіра (2002 р.) в книзі “Формування екологічного професіоналізму вчителя” досліджує процес формування екологічного професіоналізму вчителя та висвітлює етапи створення науково-навчальної екологічної лабораторії.

Досвід за інноваційним потенціалом є комбінаторним, тому що він поєднує в собі традиційні і нетрадиційні форми і методи навчання і виховання

         Інформаційно-педагогічна модель досвіду

         Основна ідея досвіду полягає в комплексному використанні методів і прийомів  природоохоронної роботи, яка сприяє вихованню екологічних якостей дитини та оволодіння нею духовних надбань.

         Учні отримують завдання з екології, природознавства, хімії, біології та індивідуально  доглядають за рослинами, спостерігають за їх ростом, виготовляють годівниці, доглядають за птахами взимку.

         Результати запровадження досвіду:

       На своїх уроках я намагаюсь формувати знання з охорони навколишнього середовища через залучення учнів до проведення різноманітних екологічних та натуралістичних акцій, конкурсів,участь у екологічних марафонах, толоках, суботниках.

       Проводячи предметні тижні з біології та екології даю змогу учням творчо підходити до виконання запропонованих завдань, ігор, вікторин. Готуючи тематичні лінійки (До дня Чорнобильської катастрофи, День птахів, День Землі) залучаю школярів до проявлення творчих здібностей формуючи свідоме ставлення до природи рідного краю.

       Звертаю увагу на те, щоб школярі брали активну участь у збереженні і збагаченні навколишнього середовище. Тільки в цьому разі у них формуватимуться необхідні вміння і навички, розвинеться відповідальне ставлення до довкілля.

 

Категорія: Запорізький район(продовження) | Додав: integracija (16.02.2015)
Переглядів: 563 | Рейтинг: 3.4/7
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Block title
 
 
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz