|
|
Неділя, 28.04.2024, 08:16 | Вітаю Вас Гість | RSS |
Освіта Запорізького краю 2015 КЗ "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ЗОР |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог статей |
Мар'ївський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітный навчальний заклад — Дошкільний навчальний заклад»
ПРИРОДООХОРОННА РОБОТА В ШКОЛІ
Сизоненко Ганна Іванівна вчитель хімії та біології спеціаліст
Актуальність і перспективність досвіду
Питанням натуралістичної та природоохоронної роботи в школі приділяється дуже велика увага. Вчитель біології та хімії використовує посібник “Організація роботи учнів на шкільній навчально-дослідній ділянці”, як базу для позакласної натуралістичної і природоохоронної роботи в школі. Діти навчаються бачити красу природи, її таємниці, дізнаються про те, що земля обдаровує тільки працелюбних людей.
Теоретична база досвіду
Н.В. Куруц в 2002 р. в навчально-методичному посібнику “Методика викладання біології та хімії” та « Педагогічна практика» дає методичні рекомендації щодо організації, підготовки і проведення різних форм викладання біології та хімії.
С.В. Совгіра (2002 р.) в книзі “Формування екологічного професіоналізму вчителя” досліджує процес формування екологічного професіоналізму вчителя та висвітлює етапи створення науково-навчальної екологічної лабораторії.
Досвід за інноваційним потенціалом є комбінаторним, тому що він поєднує в собі традиційні і нетрадиційні форми і методи навчання і виховання
Інформаційно-педагогічна модель досвіду
Основна ідея досвіду полягає в комплексному використанні методів і прийомів природоохоронної роботи, яка сприяє вихованню екологічних якостей дитини та оволодіння нею духовних надбань.
Учні отримують завдання з екології, природознавства, хімії, біології та індивідуально доглядають за рослинами, спостерігають за їх ростом, виготовляють годівниці, доглядають за птахами взимку.
Результати запровадження досвіду:
На своїх уроках я намагаюсь формувати знання з охорони навколишнього середовища через залучення учнів до проведення різноманітних екологічних та натуралістичних акцій, конкурсів,участь у екологічних марафонах, толоках, суботниках.
Проводячи предметні тижні з біології та екології даю змогу учням творчо підходити до виконання запропонованих завдань, ігор, вікторин. Готуючи тематичні лінійки (До дня Чорнобильської катастрофи, День птахів, День Землі) залучаю школярів до проявлення творчих здібностей формуючи свідоме ставлення до природи рідного краю.
Звертаю увагу на те, щоб школярі брали активну участь у збереженні і збагаченні навколишнього середовище. Тільки в цьому разі у них формуватимуться необхідні вміння і навички, розвинеться відповідальне ставлення до довкілля.
|
Категорія: Запорізький район(продовження) | Додав: integracija (16.02.2015)
|
Переглядів: 563
| Рейтинг: 3.4/7 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
|
|