|
|
Неділя, 28.04.2024, 03:31 | Вітаю Вас Гість | RSS |
Освіта Запорізького краю 2015 КЗ "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ЗОР |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог статей |
Мар’ївський НВК «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад»
Використання дидактичних ігор на уроках математики та фізики
Автор досвіду: Лаптєва Валентина Вікторівна, спеціаліст І категорії, вчитель математики та фізики Мар’ївського НВК Запорізького району Запорізької області
Базова модель досвіду
Актуальність і перспективність досвіду
На сучасному етапі розвитку нашого суспільства першочерговим завданням школи є виховання всебічно розвиненої людини. Важливою складовою частиною цього завдання є боротьба за високу якість знань і вмінь учнів, формування в них навичок самостійної розумової праці, виховання творчої особистості. Для підвищення ефективності навчально-виховного процесу використовується гра.
Теоретична база досвіду
Проблема ігрової діяльності знайшла своє відображення в багатьох педагогічних теоріях і системах. Відомі педагоги (А. Макаренко, В. Сухомлинський, Г. Росинський, С. Щацький та ін.) експериментально досліджували провідні педагогічні проблеми. Проблемою гри на уроках математики та фізики займались Сергеєв А.В. Гончаренко С.І., Розенберг М.Й., Яворський А.М., Коваленко В.Г., Слєпкань 3.І., Пометун О.І., Пироженко Л.В.
Досвід за інноваційним потенціалом є комбінаторним, тому що він передбачає конструктивні поєднання традиційних та інноваційних форм організації навчального процесу.
Інформаційно - педагогічна модель досвіду
Гра належить до традиційних і визначних методів навчання і виховання школярів. Цінність цього методу полягає в тому, що в ігровій діяльності освітня, розвиваюча й виховна функції діють у тісному взаємозв’язку. Гра, як метод навчання організовує, розвиває учнів, розширює їхні можливості, виховує особистість.
Результати запровадження досвіду.
Працюючи вчителем математики та фізики понад тридцять років, я намагаюсь знайти такі шляхи вдосконалення навчально-виховного процесу , що сприяли б самовираженню учнів, їх особистісно-ціннісному ставленню до навчання, вмінню виконувати творчі завдання . Таким шляхом є використання ігрових моментів на уроках математики та фізики. Для того , щоб стимулювати роботу учнів з підручником я використовую кросворди. Працюючи з підручником вони знаходять відповіді на запитання і розв’язують кросворд. При перевірці фізичних формул, формул по тригонометрії, формул скороченого множення я використовую гру «Лото», де учні складають розрізані формули. Узагальнюючі уроки я часто проводжу у вигляді нестандартних: урок-подорож, урок-змагання, урок-КВК
|
Категорія: Запорізький район(продовження) | Додав: integracija (16.02.2015)
|
Переглядів: 791
| Рейтинг: 3.4/9 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
|
|