Меню сайту
Категорії розділу
Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації [9]
м.Бердянськ [50]
м.Бердянськ(продовження) [26]
Бердянський район [4]
Веселівський район [10]
Гуляйпільський район [17]
м.Енергодар [18]
Жовтневий район [4]
м.Запоріжжя [4]
Заводський район [1]
Запорізький район [40]
Запорізький район(продовження) [18]
Кам'янсько-Дніпровський район [7]
Комунарський район [1]
Куйбишевський район [1]
м.Мелітополь [11]
Мелітопольський район [3]
Михайлівський район [22]
Новомиколаївський район [2]
Орджонікідзевський район [1]
Пологівський район [4]
Приазовський район [1]
Приморський район [11]
Розівський район [1]
м.Токмак [3]
Токмацький район [4]
Хортицький район [17]
Чернігівський район [8]
Шевченківський район [1]
Каталог статей
Головна » Статті » Запорізький район(продовження)

Мар’ївський НВК «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад»

ГУМАНІЗАЦІЯ  НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО  ПРОЦЕСУ  У ВИКЛАДАННІ  ОСНОВ  ЗДОРОВ'Я  ЯК  ЗАСІБ  ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ  КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ  УЧНІВ

Автор  досвіду: Балабуха  Іван  Васильович,  вчитель  1  категорії  Мар'ївського навчально-виховного  комплексу  Запорізького  район

Актуальність  і  перспективність  досвіду

        Сучасне життя, науково-технічний прогрес, стан довкілля вимагає якісних змін змісту середньої освіти, змін у формах та методах навчально-виховного процесу, спрямованих на засвоєння соціально-психологічних компетентностей учнів.

        Робота за Державним стандартом базової і повної загальної освіти, використання інтегровано-діяльнісного підходу до вивчення основ здоров'я ви-

магає продовження формування в учнів і застосування ними навичок здорово-го і безпечного способу життя.

Теоретична база досвіду

        Теоретичною базою досвіду є гуманізація процесу формування і розвитку здоров'язбережувальної компетентності учнів на засадах розвитку життєвих на-вичок ( Т.В.Воронцова ), особистісно- зорієнтований підхід до навчання осно-вам здоров'я ( Т.Є.Бойченко ).освід за інноваційним потенціалом

         Досвід є модифікованим, тому що він пов'язаний з удосконаленням і раці-оналізацією відомих у педагогічній науці ідей, методик і технологій.

Інформаційно-педагогічна модель досвіду

Гуманістичний підхід дає змогу організувати навчально-виховний процес через різноманітну діяльність учнів в межах навчальної програми.Учні отри-мують необхідні знання методом активізації сприйняття об'єктів і явищ навко-лишнього світу; спостереження, виконання вправ на розвиток уяви та творчого підходу до виконання завдань, практичних робіт; виконання вправ   з моделю-вання явищ та надзвичайних ситуацій навколишнього середовища.                                     

Результати запровадження досвіду

Учні, що вивчають предмет " Основи здоров'я", швидко і легко здобу-вають нові знання, використовують їх у повсякденному житті, набуваючи  життєвих навичок:

--дбайливе ставлення до життя і здоров'я;

--уміння приймати рішення у різноманітних життєвих ситуаціях:

--спілкування з ровесниками та старшими:

--співчуття та милосердя:

--протистояння виявам насилля в учнівському колективі:

--безпечна поведінка в побуті, на природі, тощо.

 

Категорія: Запорізький район(продовження) | Додав: integracija (16.02.2015)
Переглядів: 544 | Рейтинг: 3.2/8
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Block title
 
 
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz