Шановні гості, дорогі батьки, моя класна родина! Рада на нашому сімейному святі. Сьогодні ми з вами зібралися у теплому родинному колі, щоб відпочити, а не забуваймо, що ми в стінах школи, тому сьогодні ми дещо цікаве дізнаємося.
В семейном кругу мы с вами растем, Основа основ – родительский дом. В семейном кругу все корни твои, И в жизнь ты выходишь из семьи. В семейном кругу мы жизнь создаем, Основа основ – родительский дом.
Яке гарне слово – сім»я! Як воно гріє душу. Воно нагадує нам про ласкавий голос мами, про серйозність батька, про ніжність очей наших бабусь, задумливість та терпіння мужніх дідусів. В сім»ї всі наші діти бажані. Тут нарекли вас, діти, ім»ям. Ви схожі з вашими рідними обличчям, голосом, поглядом, норовом, характером. У кожної сім»ї свої спільні захоплення, хоббі.
Хорошо мы живем или плохо живем, Есть одно, что всегда и ласкает, и греет. И конечно же это – родительский дом: ... Читати далі »
Вчитель: Осінь! Вслухайтесь в це слово. Повторіть його ще й ще. Осінь – це ніби то риска, яка проходить між вами та природою. Цього осіннього дня наша велика класна родина зібралася на своє чергове засідання. І сьогодні воно присвячене осені, осінньому святу урожаю.
У школу, в клас, на наше свято Прийшло до нас гостей багато Ми урожайну заспіваєм Батьків і друзів привітаєм.
Вчитель: У Осені три сини. Старший син – Вересень. Він самий привітний, часто у гості кликає. Носить він руду шапку та багряними нарядами усіх обдаровує. Жовтень... Цей зовсім не такий, все більше полюбляє самотність. З дерев листячко зриває, першими приморозками тпашок у далеку путь підганяє. Іноді, не зрозуміло, чи то він стогне за ними, чи то вітер балує. Листопад – місяць колючий, своєнравний, сумні пісні собі під ніс бурмоче. Ходить Листопад по землі та все думає, як землю від морозів та заметілей захистити, як
... Читати далі »
Тиждень історії – одна із багаточисельних форм позаурочної роботи. Позаурочна робота – це такий вид діяльності учнів, яка здійснюється на основі добровільної участі та самостійності, має за мету пізнання минулого і сучасного, спрямовується вчителем і сприяє поглибленню знань учнів в галузі історії, розвитку їх всебічних інтересів та здібностей. Завдання тижня історії : • Посилення зацікавленості до історії, історії рідного краю, розуміння закономірних речей, зв»язку їх із сучасністю; • Поєднання різних складових елементів, які найбільш оптимально відповідають пізнавальним інтересам учнів, рівню їх підготовленості та педагогічному замислу вчителя; • Розвиток пізнавальних інтересів учнів.
Для проведення тижня потребується велика підготовка: 1. визначення цілей, завдань заходів, їх зміст; 2. визначення ролі учнів та вичтеля; 3. складання плану проведення тижня, де вказати на форми та теми заходів, час їх проведення та ві
... Читати далі »
Кажуть у народі :”Земля без води мертва, а людина без сім”ї – пустоцвіт”. Для кожного з нас важливо, щоб поруч були рідні і близькі люди, відчувати материнське тепло, батьківську підтримку, бабусину ласку, дідусеву пораду. Та й взагалі, мені подобається російська приказка :” Вся семья вместе, так и душа на месте». Думаю, що кожен хоч раз у своєму житті замислювався над тим, чий він нащадок. Саме з цього і починається найцікавіше – поринання у спогади старших, перегляд затертих та пожовклих фотокарток, гортання родинних листів... І, несподівано для самого себе, відкриваєш щось неймовірно цікаве, захоплююче. Ти починаєш жити тим, щоб більше дізнатися про тих, хто є твоїм „корінням”. Все почалося з того, що моєму брату Максиму потрібно було скласти „родинне дерево” до уроку з народознавства. Батьки погодилися йому у цьому допомогти. Ніхто, навіть, гадки не мав, що „родинне дерево” буде так швидко „розростатися”. Як виявилося, батьки, дідусі та бабусі добре знали своїх предків, тому
... Читати далі »
1. Чому наш край носить назву «запорізький»? 2. Який князь загинув на території нашого краю? Де саме? 3. Скільки порогів на Дніпрі на ділянці від Дніпропетровська до Запоріжжя? 4. В якому році наш край одержав свою сучасну назву? 5. Як називається унікальна геологічна пам»ятка нашого краю часів палеоліту, розташована у долині річки Молочної поблизу Мелітополя? 6. Яку назву має скіфський курган, в якому було знайдено жіночий гребінь із золота? 7. З якими племенами кочовиків пов»язана назва балки Киз-Яр? 8. Яку назву має сьогодні острів, на якому було зведено першу Січ козаками? 9. Богдан Хмельницький неодноразово відвідував острів Хортиця. А напередодні Визвольної війни давав клятву на острові. А де саме? 10. Як раніше називалося місто Запоріжжя? 11. Як раніше називалися залізничні станції Запоріжжя -1 та Запоріжжя-11? ... Читати далі »
Дата: Тема: АЛКОГОЛЬ: ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ НА ОРГАНІЗМ ПІДЛІТКІВ Мета: спробувати визначити основні причини вживання підлітками алкоголю та основні причини відмови вживати алкоголь; проаналізувати статистичні дані про вживання алкоголю підлітками; обговорити негативний вплив алкоголю на молодий організм, визначити системи організму, які частіше страждають від впливу алкоголю, встановити етапи формування алкогольної залежності Розвивати в учнів вміння висловлювати свої думки, точки зору, робити власні висновки, аналізувати ситуацію, робити статистичні дослідження. Виховувати і пропагувати здоровий спосіб життя серед молоді.
ХІД ЗАНЯТТЯ
1. Організаційний момент 11. Актуалізація опорних знань:
Девіз заняття: «Не повторюй постійно, що алкоголь згубно впливає на молодий організм, не залякуй всілякими страшилками, а просто вивчи питання та зроби свій вибір!»
Проведемо соціологічне дослідження серед членів гу
... Читати далі »
1. Ми вперше в школі чергували За вами стежили, попереджали І ось, нарешті, ми звітуєм, Минулий тиждень аналізуєм.
2. Із дня у день твердить черговий: «Закрийте двері і не бігайте у коридорі!» Але для декого слова – вода! Ці учні схожі на тореадорів і бика!
3. Є в нашій школі «поліглоти». Всі заборонені слова у них – у моді! На жаль, вони забули про єдине, Що маерні слова – не для дитини!
4. Весело дзвенить дзвінок, Він скликає на урок Та не всі це пам»ятають, Тому часто просипають. Вже урок іде давно, Ну а учням все одно! Щоб уранці не проспать, Треба вчасно спать лягать!
5. В школі головне питання – Про здорове харчування! Та не всі про себе дбають, Про здоров»я забувають І тому вони вживають Чіпси, пепсі, сухарі. Це ж отрута! Згодні ви? ... Читати далі »
Тема: Трудовий договір Мета: визначити і пояснити зміст понять «трудовий договір», «заробітна плата»; Надати уявлення про порядок укладання і припинення трудового договору; Розвивати уміння застосовувати на практиці здобуті знання; Виховувати розуміння необхідності сумлінного ставлення до своїх обов»язків, підвищувати рівень правосвідомості учнів у галузі трудового права.
Обладнання і матеріали: Конституція України, Кодекс законів про працю України, закони України «Про зайнятість населення», «Про колективні договори і угоди», «Про оплату праці».
Базові поняття і терміни: трудовий договір, заробітна плата, трудова книжка.
Тип уроку: комбінований
ХІД УРОКУ
1. Організаційний етап:
Перевірка домашнього завдання:
- Які правові джерела законодавства регулюють трудові відносини? - Як знайти роботу? - Хто такий підприємець? Як ним стати? - Перевірка написа
... Читати далі »
Зустріч учнів 8-11 класів із дільничим інспектором
Мета: ознайомити учнів із поняттям «правоохоронні органи», їх статусом, функціями, особливостями діяльності; виховувати в учнів непримиренність до правопорушень, повагу до діяльності правоохоронних органів, правомірну громадянську позицію.
Вчитель: Складне економічне становище в державі, жадоба, заздрість, лінь – це лише деякі причини, що впливають на злочинність у державі. Наша зустріч допоможе краще дізнатися про певні органи в державі, мета яких – оберігати спокій громадян. Інформаційний центр зробив опитування серед учнів нашої школи, поставивши їм запитання:
• Яким чином, на вашу думку, забезпечується правопорядок у державі?
2% - через дотримання Закону Божого 4% - через неписані закони народної моралі (виховання) 10% - через Закони України 33% - Судовими органами 51% - правоохоронними органами.
УРОК – це не 45-хвилинний відрізок часу, а заданий обсяг роботи. Це і є серцевина уроку. Інтерактивні технології допомагають виконати цей обсяг, а не відсидіти належний час.
- потребує чіткої структури, цілей - актуальність та соціальна значущість - обрання методів дослідних робіт та методів обробки результатів
2. ТВОРЧІЙ
- не має детально окресленої структури - результатом може бути: газета, відеофільм, літературне свято, експедиція, усний журнал, збірка, сценарій
3. ІНФОРМАЦІЙНИЙ
- збір інформації про об»єкт - аналіз і узагальнення фактів - має чітку структуру - потребує систематичної корекції
4. ПРАКТИКО - ОРІЄНТОВАНИЙ
- заздалегідь визначається результат роботи - добре пррдумана структура - поетапні обговорення
5. РОЛЬОВИЙ
- результат окреслюється на початку роботи - вислкий ступінь творчості - розвиває мовленеві уміння та навички - види: уявні подорожі, імітаційно-ділові, драматизація, імітаційно-со
... Читати далі »
ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА ІНТЕРАКТИВНОМУ УРОЦІ
• Тест o Експрес-оцінювання Розширене опитування • Контрольна вправа o Творче завдання Спостереження • Самооцінка • № п\п Прізвище, ім»я учня самооцінка Оцінка лідера Оцінка вчителя Підсумкова 1 2 Зауваження
ОСОБИСТЕ ОЦІНЮВАННЯ УЧНЕМ СВОЄЇ РОБОТИ В МАЛІЙ ГРУПІ
Як добре я працював зі своїми товаришами? Завжди Звичайно Іноді Ніколи Я співпрацював з іншими, коли ми прагнули досягти мети Я ретельно працював над завданням Я висловлював нові ідеї Я вносив конструктивні пропозиції, коли мене просили про допомогу Я підбадьорював інших
ОЦІНЮВАННЯ УЧНЕМ ОСОБИСТОЇ УЧАСТІ В РОБОТІ МАЛОЇ ГРУПИ
Оцініть себе за кожним з визначених напрямів від 0 до 2 балів
1. Ви брали активну участь у роботі групи 2. ви вносили вдалі пропозиції, які врахувала
... Читати далі »