Меню сайту
Головна » 2015 » Березень » 21
... Читати далі » )?-->
Шановні гості, дорогі батьки, моя класна родина! Рада на нашому сімейному святі. Сьогодні ми з вами зібралися у теплому родинному колі, щоб відпочити, а не забуваймо, що ми в стінах школи, тому сьогодні ми дещо цікаве дізнаємося.

В семейном кругу мы с вами растем,
Основа основ – родительский дом.
В семейном кругу все корни твои,
И в жизнь ты выходишь из семьи.
В семейном кругу мы жизнь создаем,
Основа основ – родительский дом.

Яке гарне слово – сім»я! Як воно гріє душу. Воно нагадує нам про ласкавий голос мами, про серйозність батька, про ніжність очей наших бабусь, задумливість та терпіння мужніх дідусів. В сім»ї всі наші діти бажані. Тут нарекли вас, діти, ім»ям. Ви схожі з вашими рідними обличчям, голосом, поглядом, норовом, характером. У кожної сім»ї свої спільні захоплення, хоббі.

Хорошо мы живем или плохо живем,
Есть одно, что всегда и ласкает, и греет.
И конечно же это – родительский дом:
... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 3510 | Добавил: Natasha | Дата: 21.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
СВЯТО УРОЖАЮ

Вчитель: Осінь! Вслухайтесь в це слово. Повторіть його ще й ще. Осінь – це ніби то риска, яка проходить між вами та природою.
Цього осіннього дня наша велика класна родина зібралася на своє чергове засідання. І сьогодні воно присвячене осені, осінньому святу урожаю.

У школу, в клас, на наше свято
Прийшло до нас гостей багато
Ми урожайну заспіваєм
Батьків і друзів привітаєм.

Вчитель: У Осені три сини.
Старший син – Вересень. Він самий привітний, часто у гості кликає. Носить він руду шапку та багряними нарядами усіх обдаровує.
Жовтень... Цей зовсім не такий, все більше полюбляє самотність. З дерев листячко зриває, першими приморозками тпашок у далеку путь підганяє. Іноді, не зрозуміло, чи то він стогне за ними, чи то вітер балує.
Листопад – місяць колючий, своєнравний, сумні пісні собі під ніс бурмоче. Ходить Листопад по землі та все думає, як землю від морозів та заметілей захистити, як ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 3145 | Добавил: Natasha | Дата: 21.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
Тиждень історії – одна із багаточисельних форм позаурочної роботи.
Позаурочна робота – це такий вид діяльності учнів, яка здійснюється на основі добровільної участі та самостійності, має за мету пізнання минулого і сучасного, спрямовується вчителем і сприяє поглибленню знань учнів в галузі історії, розвитку їх всебічних інтересів та здібностей.
Завдання тижня історії :
• Посилення зацікавленості до історії, історії рідного краю, розуміння закономірних речей, зв»язку їх із сучасністю;
• Поєднання різних складових елементів, які найбільш оптимально відповідають пізнавальним інтересам учнів, рівню їх підготовленості та педагогічному замислу вчителя;
• Розвиток пізнавальних інтересів учнів.

Для проведення тижня потребується велика підготовка:
1. визначення цілей, завдань заходів, їх зміст;
2. визначення ролі учнів та вичтеля;
3. складання плану проведення тижня, де вказати на форми та теми заходів, час їх проведення та ві ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 1524 | Добавил: Natasha | Дата: 21.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 1623 | Добавил: Natasha | Дата: 21.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
Кажуть у народі :”Земля без води мертва, а людина без сім”ї – пустоцвіт”. Для кожного з нас важливо, щоб поруч були рідні і близькі люди, відчувати материнське тепло, батьківську підтримку, бабусину ласку, дідусеву пораду. Та й взагалі, мені подобається російська приказка :” Вся семья вместе, так и душа на месте». Думаю, що кожен хоч раз у своєму житті замислювався над тим, чий він нащадок. Саме з цього і починається найцікавіше – поринання у спогади старших, перегляд затертих та пожовклих фотокарток, гортання родинних листів... І, несподівано для самого себе, відкриваєш щось неймовірно цікаве, захоплююче. Ти починаєш жити тим, щоб більше дізнатися про тих, хто є твоїм „корінням”.
Все почалося з того, що моєму брату Максиму потрібно було скласти „родинне дерево” до уроку з народознавства. Батьки погодилися йому у цьому допомогти. Ніхто, навіть, гадки не мав, що „родинне дерево” буде так швидко „розростатися”. Як виявилося, батьки, дідусі та бабусі добре знали своїх предків, тому ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 1339 | Добавил: Natasha | Дата: 21.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
З А П И Т А Н Н Я В І К Т О Р И Н И

«ЛЮБИ І ЗНАЙ СВІЙ РІДНИЙ КРАЙ»

1. Чому наш край носить назву «запорізький»?
2. Який князь загинув на території нашого краю? Де саме?
3. Скільки порогів на Дніпрі на ділянці від Дніпропетровська до Запоріжжя?
4. В якому році наш край одержав свою сучасну назву?
5. Як називається унікальна геологічна пам»ятка нашого краю часів палеоліту, розташована у долині річки Молочної поблизу Мелітополя?
6. Яку назву має скіфський курган, в якому було знайдено жіночий гребінь із золота?
7. З якими племенами кочовиків пов»язана назва балки Киз-Яр?
8. Яку назву має сьогодні острів, на якому було зведено першу Січ козаками?
9. Богдан Хмельницький неодноразово відвідував острів Хортиця. А напередодні Визвольної війни давав клятву на острові. А де саме?
10. Як раніше називалося місто Запоріжжя?
11. Як раніше називалися залізничні станції Запоріжжя -1 та Запоріжжя-11?
... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 1397 | Добавил: Natasha | Дата: 21.03.2015 | Комментарии (1)

... Читати далі » )?-->
Дата:
Тема: АЛКОГОЛЬ: ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ НА ОРГАНІЗМ ПІДЛІТКІВ
Мета: спробувати визначити основні причини вживання підлітками алкоголю та основні причини відмови вживати алкоголь; проаналізувати статистичні дані про вживання алкоголю підлітками; обговорити негативний вплив алкоголю на молодий організм, визначити системи організму, які частіше страждають від впливу алкоголю, встановити етапи формування алкогольної залежності
Розвивати в учнів вміння висловлювати свої думки, точки зору, робити власні висновки, аналізувати ситуацію, робити статистичні дослідження.
Виховувати і пропагувати здоровий спосіб життя серед молоді.

ХІД ЗАНЯТТЯ

1. Організаційний момент
11. Актуалізація опорних знань:

Девіз заняття: «Не повторюй постійно, що алкоголь згубно впливає на молодий організм, не залякуй всілякими страшилками, а просто вивчи питання та зроби свій вибір!»

Проведемо соціологічне дослідження серед членів гу ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 1137 | Добавил: Natasha | Дата: 21.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
ЗВІТ ПРО ЧЕРГУВАННЯ ПО ШКОЛІ

1. Ми вперше в школі чергували
За вами стежили, попереджали
І ось, нарешті, ми звітуєм,
Минулий тиждень аналізуєм.

2. Із дня у день твердить черговий:
«Закрийте двері і не бігайте у коридорі!»
Але для декого слова – вода!
Ці учні схожі на тореадорів і бика!

3. Є в нашій школі «поліглоти».
Всі заборонені слова у них – у моді!
На жаль, вони забули про єдине,
Що маерні слова – не для дитини!

4. Весело дзвенить дзвінок,
Він скликає на урок
Та не всі це пам»ятають,
Тому часто просипають.
Вже урок іде давно,
Ну а учням все одно!
Щоб уранці не проспать,
Треба вчасно спать лягать!

5. В школі головне питання –
Про здорове харчування!
Та не всі про себе дбають,
Про здоров»я забувають
І тому вони вживають
Чіпси, пепсі, сухарі.
Це ж отрута! Згодні ви? ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 8625 | Добавил: Natasha | Дата: 21.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
Тема: Трудовий договір
Мета: визначити і пояснити зміст понять «трудовий договір», «заробітна плата»;
Надати уявлення про порядок укладання і припинення трудового договору;
Розвивати уміння застосовувати на практиці здобуті знання;
Виховувати розуміння необхідності сумлінного ставлення до своїх обов»язків, підвищувати рівень правосвідомості учнів у галузі трудового права.

Обладнання і матеріали: Конституція України, Кодекс законів про працю України, закони України «Про зайнятість населення», «Про колективні договори і угоди», «Про оплату праці».

Базові поняття і терміни: трудовий договір, заробітна плата, трудова книжка.

Тип уроку: комбінований

ХІД УРОКУ

1. Організаційний етап:

Перевірка домашнього завдання:

- Які правові джерела законодавства регулюють трудові відносини?
- Як знайти роботу?
- Хто такий підприємець? Як ним стати?
- Перевірка написа ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 2537 | Добавил: Natasha | Дата: 21.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
Зустріч учнів 8-11 класів із дільничим інспектором

Мета: ознайомити учнів із поняттям «правоохоронні органи», їх статусом, функціями, особливостями діяльності; виховувати в учнів непримиренність до правопорушень, повагу до діяльності правоохоронних органів, правомірну громадянську позицію.

Вчитель: Складне економічне становище в державі, жадоба, заздрість, лінь – це лише деякі причини, що впливають на злочинність у державі. Наша зустріч допоможе краще дізнатися про певні органи в державі, мета яких – оберігати спокій громадян. Інформаційний центр зробив опитування серед учнів нашої школи, поставивши їм запитання:

• Яким чином, на вашу думку, забезпечується правопорядок у державі?



2% - через дотримання Закону Божого
4% - через неписані закони народної моралі (виховання)
10% - через Закони України
33% - Судовими органами
51% - правоохоронними органами.

Умови розвитку суспільства вима ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 1020 | Добавил: Natasha | Дата: 21.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
УРОК ЯК ДЗЕРКАЛО ТЕХНОЛОГІЇ

УРОК – це не 45-хвилинний відрізок часу, а заданий обсяг роботи. Це і є серцевина уроку. Інтерактивні технології допомагають виконати цей обсяг, а не відсидіти належний час.

ТРИ ПРИЧИНИ НЕЯКІСНОГО УРОКУ

1 – неякісна підготовка вчителя

2 – непродумана імпровізація

3 - порушення педагогічних закономірностей

ПІДБАДЬОР І ДОПОМОЖИ!!!

Це гасло сучасної гуманістичної педагогіки.

ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ, ЯКИЙ МРІЄ СТАТИ ПРОФЕСІОНАЛОМ

• Тримай розумну дистанцію
• Вивірюй спілкування
• Об»єктивно контролюй
• Май доброзичливий настрій
• Довіряй учням

ФОРМУЛА ПРОДУКТИВНОСТІ

ДОБРА ПІДГОТОВКА + МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ

Жодна технологія не звільняє мене від ретельної підготовки уроків. Кожна пара очей вимагає від мене не педагогічного нагляду, а повноцінного навчання.

Платон зауважив:» Хто ст ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 570 | Добавил: Natasha | Дата: 21.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
ТИПИ ПРОЕКТУ ЗА ВИДОМ ДІЯЛЬНОСТІ

1. ДОСЛІДНИЦЬКИЙ

- потребує чіткої структури, цілей
- актуальність та соціальна значущість
- обрання методів дослідних робіт та методів обробки результатів

2. ТВОРЧІЙ

- не має детально окресленої структури
- результатом може бути: газета, відеофільм, літературне свято, експедиція, усний журнал, збірка, сценарій

3. ІНФОРМАЦІЙНИЙ

- збір інформації про об»єкт
- аналіз і узагальнення фактів
- має чітку структуру
- потребує систематичної корекції

4. ПРАКТИКО - ОРІЄНТОВАНИЙ

- заздалегідь визначається результат роботи
- добре пррдумана структура
- поетапні обговорення

5. РОЛЬОВИЙ

- результат окреслюється на початку роботи
- вислкий ступінь творчості
- розвиває мовленеві уміння та навички
- види: уявні подорожі, імітаційно-ділові, драматизація, імітаційно-со ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 733 | Добавил: Natasha | Дата: 21.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА ІНТЕРАКТИВНОМУ УРОЦІ

• Тест
o Експрес-оцінювання
 Розширене опитування
• Контрольна вправа
o Творче завдання
 Спостереження
• Самооцінка

№ п\п Прізвище, ім»я учня самооцінка Оцінка лідера Оцінка вчителя Підсумкова
1
2
Зауваження

ОСОБИСТЕ ОЦІНЮВАННЯ УЧНЕМ СВОЄЇ РОБОТИ В МАЛІЙ ГРУПІ

Як добре я працював зі своїми товаришами? Завжди Звичайно Іноді Ніколи
Я співпрацював з іншими, коли ми прагнули досягти мети
Я ретельно працював над завданням
Я висловлював нові ідеї
Я вносив конструктивні пропозиції, коли мене просили про допомогу
Я підбадьорював інших

ОЦІНЮВАННЯ УЧНЕМ ОСОБИСТОЇ УЧАСТІ В РОБОТІ МАЛОЇ ГРУПИ

Оцініть себе за кожним з визначених напрямів від 0 до 2 балів

1. Ви брали активну участь у роботі групи
2. ви вносили вдалі пропозиції, які врахувала ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 708 | Добавил: Natasha | Дата: 21.03.2015 | Комментарии (0)

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Block title
 
 
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz