Головна » 2015 » Березень » 21 » УРОК ЯК ДЗЕРКАЛО ТЕХНОЛОГІЇ
00:05 УРОК ЯК ДЗЕРКАЛО ТЕХНОЛОГІЇ |
УРОК ЯК ДЗЕРКАЛО ТЕХНОЛОГІЇ
УРОК – це не 45-хвилинний відрізок часу, а заданий обсяг роботи. Це і є серцевина уроку. Інтерактивні технології допомагають виконати цей обсяг, а не відсидіти належний час.
ТРИ ПРИЧИНИ НЕЯКІСНОГО УРОКУ
1 – неякісна підготовка вчителя
2 – непродумана імпровізація
3 - порушення педагогічних закономірностей
ПІДБАДЬОР І ДОПОМОЖИ!!!
Це гасло сучасної гуманістичної педагогіки.
ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ, ЯКИЙ МРІЄ СТАТИ ПРОФЕСІОНАЛОМ
• Тримай розумну дистанцію • Вивірюй спілкування • Об»єктивно контролюй • Май доброзичливий настрій • Довіряй учням
ФОРМУЛА ПРОДУКТИВНОСТІ
ДОБРА ПІДГОТОВКА + МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ
Жодна технологія не звільняє мене від ретельної підготовки уроків. Кожна пара очей вимагає від мене не педагогічного нагляду, а повноцінного навчання.
Платон зауважив:» Хто старанний тільки тому, що бажає викликати подив і звернути на себе увагу, щоб виділитися серед інших, той, навіть незважаючи на працьовитість, втрачає багато інших хороших якостей»
Учитель є найважливішою умовою навчання.
«Шануй матір, як Бога. Шануй батька, як Бога. Шануй учителя, як Бога».
Конфуцій
РУШІЙНА СИЛА НАВЧАННЯ - ІНТЕРЕС
«Підживлюй дітей своїх науками не насильно, а граючись, щоб ти краще міг спостерігати природні нахили кожного» Платон
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ДАВНО - ДОСВІД
НЕЩОДАВНО - ТЕОРЕТИЧНІ УЗАГАЛЬНЕННЯ
СЬОГОДНІ - ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА ЗАКОНИ
«Вільнонароджені діти не будуть і не зможуть вивчати науки рабськи»
Платон
|
|
Переглядів: 596 |
Додав: Natasha
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
| Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|