УРОК – це не 45-хвилинний відрізок часу, а заданий обсяг роботи. Це і є серцевина уроку. Інтерактивні технології допомагають виконати цей обсяг, а не відсидіти належний час.
Жодна технологія не звільняє мене від ретельної підготовки уроків. Кожна пара очей вимагає від мене не педагогічного нагляду, а повноцінного навчання.
Платон зауважив:» Хто старанний тільки тому, що бажає викликати подив і звернути на себе увагу, щоб виділитися серед інших, той, навіть незважаючи на працьовитість, втрачає багато інших хороших якостей»
Учитель є найважливішою умовою навчання.
«Шануй матір, як Бога. Шануй батька, як Бога. Шануй учителя, як Бога».
Конфуцій
РУШІЙНА СИЛА НАВЧАННЯ - ІНТЕРЕС
«Підживлюй дітей своїх науками не насильно, а граючись, щоб ти краще міг спостерігати природні нахили кожного» Платон
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ДАВНО - ДОСВІД
НЕЩОДАВНО - ТЕОРЕТИЧНІ УЗАГАЛЬНЕННЯ
СЬОГОДНІ - ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА ЗАКОНИ
«Вільнонароджені діти не будуть і не зможуть вивчати науки рабськи»