- потребує чіткої структури, цілей - актуальність та соціальна значущість - обрання методів дослідних робіт та методів обробки результатів
2. ТВОРЧІЙ
- не має детально окресленої структури - результатом може бути: газета, відеофільм, літературне свято, експедиція, усний журнал, збірка, сценарій
3. ІНФОРМАЦІЙНИЙ
- збір інформації про об»єкт - аналіз і узагальнення фактів - має чітку структуру - потребує систематичної корекції
4. ПРАКТИКО - ОРІЄНТОВАНИЙ
- заздалегідь визначається результат роботи - добре пррдумана структура - поетапні обговорення
5. РОЛЬОВИЙ
- результат окреслюється на початку роботи - вислкий ступінь творчості - розвиває мовленеві уміння та навички - види: уявні подорожі, імітаційно-ділові, драматизація, імітаційно-соціальні;
6. КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ
- пов»язаний з історією та культурою, традиціями - розвиває міжкультурне спілкування
7. СОЦІАЛЬНИЙ
- дає можливість виявити свої знання, вміння та навички у реальному житті - самостійний вибір діяльності - проект вчить жити і пам»ятати про інших
8. ПРИРОДНИЧО – НАУКОВИЙ
- має чітко визначене дослідницьке завдання - потребує співпраці із науковцями - сворення лабораторій, обсерваторій, майстерень
9. ЕКОЛОГІЧНИЙ
- потребує залучення дослідницьких, наукових методів, інтегрованих знань - орієнтований за призначенням
10. ІСТОРИЧНИЙ
- досліджує історичні проблеми - прогнозує розвиток політичних, соціальних подій - аналізує історичні події та факти
11. ГЕОГРАФІЧНИЙ
- може бути дослідницьким або пригодницько-ігровим
12. МОВНИЙ ( ЛІНГВІСТИЧНИЙ)
- вивчає рідну та іноземні мови - формує певні мовні уміння та навички - вивчає ідіоми, неологізми, приказки, прислів»я, синоніми, антоніми, пароніми - виступає історико- фольклорним або літературним дослідженням
13. МУЗИЧНИЙ
- аналітичний творчій проект - створення та аранжировка музичного твору
14. ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИЙ
- потребує глибокої інтеграції знань - потребує порівняльного вивчення фактів, явищ, творчої розробки