Меню сайту
Категорії розділу
Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації [9]
м.Бердянськ [50]
м.Бердянськ(продовження) [26]
Бердянський район [4]
Веселівський район [10]
Гуляйпільський район [17]
м.Енергодар [18]
Жовтневий район [4]
м.Запоріжжя [4]
Заводський район [1]
Запорізький район [40]
Запорізький район(продовження) [18]
Кам'янсько-Дніпровський район [7]
Комунарський район [1]
Куйбишевський район [1]
м.Мелітополь [11]
Мелітопольський район [3]
Михайлівський район [22]
Новомиколаївський район [2]
Орджонікідзевський район [1]
Пологівський район [4]
Приазовський район [1]
Приморський район [11]
Розівський район [1]
м.Токмак [3]
Токмацький район [4]
Хортицький район [17]
Чернігівський район [8]
Шевченківський район [1]
Каталог статей
Головна » Статті » Запорізький район

Кушугумський навчально-виховний комплекс "школа І-ІІІ ступенів - гімназія "Інтелект"

Інновації у впровадженні профільного навчання в старшій школі

Проблема профільного навчання у старшій школі розробляється педагогами різних країн світу. На сьогодні профілізація старшої школи є домінуючим напрямком функціонування школи у структурі якої виділяється допрофільна підготовка учнів старшої школи з метою сприяння у виборі ними напрямку подальшого профільного навчання.
Результатом запровадження досвіду є  те, що конструктивне поєднання  традиційних та нетрадиційних форм організації навчання в профільній школі забезпечує підвищення якості знань учнів, що сприяють розвитку творчого мислення, дослідницьких навичок і евристичних моментів в навчальній діяльності учнів;  зростання професійної майстерності вчителів, створення творчих груп педагогів, розробку власних методик вивчення профільних предметів, підвищення якості навчально-виховного процесу.

Категорія: Запорізький район | Додав: integracija (04.02.2015)
Переглядів: 1144 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.8/55
Всього коментарів: 1
1 олька  
Профільне навчання найчастіше відбувається у вигляді поглибленого вивчення певних загальноосвітніх дисциплін та залучення додаткових предметів, що визначає збільшення навантаження передусім на інтелектуальну сферу особистості учнів. Тому інтелектуальна готовність виступає чи не як найважливіша серед інших видів особистісної готовності учнів до профільного навчання.
        
Це означає, що батьки, вчителі і сам учень мають дбати про актуалізацію і розвиток інтелектуальних здібностей як умови успішності профільного навчання. Мова йде про здатність до уважного і міцного сприймання навчальної інформації, її запам'ятовування, мислительської переробки, тобто аналізу і синтезу, узагальнення і конкретизації, систематизації, індуктивного виводу і дедуктивного використання в процесі постановки і розв'язання різноманітних навчальних, творчих завдань відповідного профілю. Зрозуміло, що учні з високим рівнем розвитку інтелектуальних здібностей мають кращі шанси як у виборі профілю навчання, так і успішного його здійснення. Це особливо важливо для інтелектуального, творчо насичених профілів - природничо-наукового, фізико-математичного, хіміко-біологічного, управлінського тощо. Проте, вияв інтелектуальних здібностей необхідний в опануванні будь-якого профілю, в навчанні за кожним напрямом профільного і професійного навчання.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Block title
 
 
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz