Інтеграція теорії та практики в процесі впровадження науково-педагогічного проекту „РОСТОК”
Соціальні перетворення в українському суспільстві вимагають модернізації освіти на гуманістичних засадах. Головна стратегія педагогічної діяльності спрямована на розвиток особистісного потенціалу учнів, розкриття їх здібностей і можливостей, утвердження пріоритетів людських цінностей. В описі досвіду обґрунтовується роль упровадження науково-педагогічного проекту «Росток» в навчально-виховний процес Балабинського навчально-виховного комплексу «школи І-ІІІ ступенів-гімназії «Престиж», що сприяє цілісному розвитку особистості школяра. Значимість дослідження обумовлено зверненням не лише до теоретичних аспектів поставленої проблеми, але й узагальненням досвіду роботи Балабинського НВК «Престиж», його педагогічного та учнівського колективів, що дає можливість зробити конкретний висновок та запропонувати реальні рекомендації щодо системного вирішення проблеми з науково-методичним обґрунтуванням її результатів. Адміністрація та педагогічний колектив Балабинського НВК «Престиж» прагне до створення інноваційної системи навчально-виховного процесу на засадах інтегративно-діяльнісного підходу за програмою «Росток», в результаті якої успішно формуються загально-навчальні компетентності.