|
|
Понеділок, 29.04.2024, 15:24 | Вітаю Вас Гість | RSS |
Освіта Запорізького краю 2015 КЗ "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ЗОР |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог статей |
Новопрокопівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Токмацької районної ради Запорізької області
Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів через інноваційні форми методичної роботи ”
Провідна ідея досвіду: Кожна з форм методичної роботи виконує важливу роль у справі ознайомлення вчителя з основними досягненнями в галузі педагогіки, психології й впровадження їх у практику, сприяє підвищенню педагогічної майстерності, що впливає на успішність учнів і формування їхньої особистості. Організація методичної роботи має грунтуватися на глибокому вивченні та аналізі результативності навчально-виховного процесу й рівня професійної підготовки кадрів, координуватися з підготовкою вчителів на курсах та іншими формами неперервного підвищення кваліфікації. Внутрішкільна методична робота має особливу цінність, бо сприяє розвиткові майстерності вчителя сьогодні, забезпечує майбутнє школи, її професійний розвиток.
Головне завдання методичної роботи покликане задовольняти в першу чергу потреби розвитку навчального закладу на сучасному етапі, інтереси педагогічного колективу в постійному підвищенні свого фахового рівня згідно із сучасними вимогами психолого-педагогічної науки та практики, підтримувати діловий тонус педагогів, допомагати в подоланні труднощів, сприяти розвиткові творчого потенціалу вчителів.
Актуальність та перспективність досвіду. В Україні існує система неперервного навчання й освіти сучасного педагога-спеціаліста, яка органічно поєднує в собі навчання та самоосвіту. Значну роль у забезпеченні потреб суспільства й держави у висококваліфікованих конкурентоспроможних фахівцях відіграє післядипломна освіта, підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, їх педагогічної майстерності та методичного рівня. Її частиною є методична робота з учителями на різних рівнях (державному, місцевому, шкільному).
Необхідність творчого розвитку педагогічних працівників випливає зі стратегічних завдань реформування післядипломної освіти, які сформульовані у національній доктрині.
На порядок денний серед основних завдань вийшли підготовка та становлення сучасного педагога, наділеного такими професійними компетентностями, що забезпечують високий рівень та результативність педагогічної діяльності.
|
Категорія: Токмацький район | Додав: integracija (03.02.2015)
|
Переглядів: 764
| Рейтинг: 2.9/7 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
|
|