Формування творчої особистості в умовах освітнього округу
Актуальність та перспективність досвіду Діяльність освітнього округу сьогодні розглядається як одна з головних ланок безперервної освіти в системі виховання всебічно розвиненої особистості, найповнішого розкриття її задатків і нахилів, створення умов для розвитку й підтримання талантів та обдарувань у галузі науки, техніки, мистецтва тощо. Головне завдання — розвивати природні задатки та створювати сприятливі умови для діяльності учнів на основі співпраці всіх суб’єктів освітнього округу .Дошкільна освіта дітей, додаткова освіта школярів , культурна та просвітницька робота з підростаючим поколінням і дорослим населенням стають прерогативою школи. Тому головне завдання освітнього округу у формуванні творчої особистості - інтегрування всіх освітніх ресурсів з освітніми ресурсами інших об’єктів соціуму.Технологія досвіду передбачає цілісну систему роботи з здібними учнями на уроках та в позаурочній діяльності шляхом залучення їх до навчання й виховання Рекомендації щодо впровадження досвіду. Досвід має практичне значення і рекомендується для впровадження в практику роботи освітніх округів