Сприяння особистісному і професійному самовдосконаленню сучасного педагога засобами психологічної практики
Безперервне підвищення професійної компетентності педагога – є важливою умовою реалізації Державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі. Зростають вимоги до рівня професійної компетентності та особистісних якостей педагогічних працівників, а це передбачає високий рівень самосвідомості і постійне самовдосконалення спеціаліста. Доцільне використання засобів психологічної практики допомагає у здійсненні означених завдань. Так, програма тренінгу особистісного і професійного самовдосконалення педагогів ДНЗ «Виховання душі» (на основі казкотерапії) успішно використовується з метою підвищення свідомості педагогів щодо необхідності особистісного і професійного самовдосконалення. Сприяє розкриттю потенціалу внутрішніх ресурсів, формуванню у педагогів гуманістичного і толерантного ставлення до себе і оточуючих та підвищенню рівня соціальної відповідальності.