Меню сайту
Категорії розділу
Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації [9]
м.Бердянськ [50]
м.Бердянськ(продовження) [26]
Бердянський район [4]
Веселівський район [10]
Гуляйпільський район [17]
м.Енергодар [18]
Жовтневий район [4]
м.Запоріжжя [4]
Заводський район [1]
Запорізький район [40]
Запорізький район(продовження) [18]
Кам'янсько-Дніпровський район [7]
Комунарський район [1]
Куйбишевський район [1]
м.Мелітополь [11]
Мелітопольський район [3]
Михайлівський район [22]
Новомиколаївський район [2]
Орджонікідзевський район [1]
Пологівський район [4]
Приазовський район [1]
Приморський район [11]
Розівський район [1]
м.Токмак [3]
Токмацький район [4]
Хортицький район [17]
Чернігівський район [8]
Шевченківський район [1]
Каталог статей
Головна » Статті » Приморський район

Комунальний заклад "Борисівська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів"

Дидактичні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів

Сьогодні, зважаючи на новий зміст загальної середньої освіти початкова школа знаходиться в епіцентрі уваги, адже саме перші роки суспільного виховання й навчання дітей мають надзвичайно важливий вплив на подальший розвиток інтелекту, творчості, формування характеру, саморозвиток особистості тощо.
Початок навчання у школі для багатьох 6-річних дітей пов’язаний із значним навантаженням, до того ж характер і темпи оволодіння навчально-пізнавальною діяльністю не завжди відповідають загальній розумовій здатності дітей такого віку до засвоєння знань, умінь та навичок, визначених змістом програми.
Успішність 6-7-річних учнів забезпечується шляхом цілеспрямованого формування й розвитку їхньої пізнавальної активності й самостійності.  Разом з тим для молодших школярів, поряд із провідною навчальною діяльністю, залишається актуальною й ігрова діяльність. Застосування різноманітних дидактичних ігор сприяє формуванню в дітей вказаного віку пізнавальних процесів, оволодінню прийомами і методами навчально-пізнавальної діяльності. Дидактичні ігри допомагають учням долати пізнавальні труднощі, усувають страх, почуття дискомфорту, що відбивається на успішності дітей та їхній пізнавальній активності.
Цінність цього досвіду полягає в тому, що в ігровій діяльності освітня, розвиваюча й виховні функції діють у тісному взаємозв’язку. Гра як метод навчання організовує, розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості, виховує особистість.

Категорія: Приморський район | Додав: integracija (03.02.2015)
Переглядів: 799 | Рейтинг: 4.2/41
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Block title
 
 
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz