Формування системи творчих письмових робіт в початкових класах
Одне з головних завдань початкової школи – навчити дітей володіти усним і писемним мовленням у процесі спілкування. Добре розвинуте мовлення є необхідною передумовою успішного оволодіння будь-якими знаннями, активної діяльності у будь-якій сфері суспільного життя. Показником мовного розвитку школярів є їхні усні та писемні висловлювання, передусім самостійні творчі роботи. Завдання вчителя –повсякденно працювати над формуванням у дітей елементарних умінь і навичок, що лежать в основі мовлення. Для цього необхідно: - розуміти закономірності мовлення як виду діяльності; - знати найважливіші комунікативні якості мовлення; - бачити всі реальні труднощі, з якими стикаються учні при оволодінні мовним матеріалом і причини їх; - володіти достатнім запасом різноманітних методів і прийомів, що дозволяють впливати на рівень учнівського мовлення, домагатися його збагачення і вдосконалення. Дана робота допоможе вчителю-практику створити систему роботи над розвитком вмінь учнів писати самостійні письмові роботи.