Створення середовища розвитку здібних і обдарованих дітей засобами творчої лабораторії
Актуальність досвіду полягає у організації педагогічного процесу, на розвиток здібностей в умовах поетапної реалізації спеціально розроблених програм розвитку обдарованих дітей. Теоретична база досвіду: В основі лежать основні теорії і концепції: моделювання розвитку обдарованості учнівської молоді в освітній системі (В.В. Пашков, В.Я.Ястребова, О.М.Сироватко). Інноваційною формою роботи з обдарованими є творча педагогічна лабораторія,яка орієнтується на напрацювання практичного досвіду роботи з обдарованими з питань підготовки до участі в конкурсах різних рівнів. При організації творчої ми виходили з того, що весь навчально-виховний процес – це система, а його підсистемами є: • управлінська • дидактична • науково-методична • соціально-психологічна При виконанні кожною із підсистем своєї функції спрацьовує вся модель, яка спрямовує всю систему працювати на результат.