|
|
Неділя, 22.12.2024, 15:29 | Вітаю Вас Гість | RSS |
Освіта Запорізького краю 2015 КЗ "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ЗОР |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог статей |
Запорізький НВК №19
Створення умов для самореалізації всіх учасників навчально-виховного процесу (управлінський аспект)
Актуальність створення чіткої системи управління, яка б забезпечила успішне функціонування закладу пов’язана з сучасним етапом розвитку шкільної освіти в Україні, на якому найважливішою проблемою є забезпечення її якості. Управління – це той інструмент, який забезпечує досягнення цілей як стабільного функціонування і якісного розвитку шкільних освітніх систем. У Національній доктрині розвитку освіти визначено завдання системи управління закладами, а саме: “…налагодження високопрофесійного, аналітичного, інформаційного супроводу управлінських рішень, подолання розрізненості адміністративних даних. Модернізація управління ЗНЗ передбачає переведення управління на моніторинговий режим, який стане реальним фактором системних змін шкільної практики.
Ефективність освітнього процесу залежить від якості та оперативності здійснення моніторингових досліджень, можливості своєчасно виявляти тенденції освітнього процесу, оперативного реагування, прийняття обґрунтованих управлінських рішень.
Для забезпечення ефективної управлінської діяльності на підставах моніторингу необхідним є створення системи інформаційно-аналітичної підтримки. В той же час зростаюча складність завдань, що постають перед системою освіти, унеможливлює управління оновленою системою старими методами та підходами, робить неминучим перехід на новий якісний етап створення систем управління, адекватних проблемам сучасності. Без застосування ІКТ ці проблеми розв’язати неможливо.
Проте ведення простої комп’ютерної “бухгалтерії” не може розв’язати всі проблеми. Інформація, отримана в процесі моніторингових досліджень, створює інформаційні потоки. Складність інформаційної ситуації при цьому полягає в тому, що накопичені величезні масиви несистематизованої багатоманітної інформації розпорошені по різних документах, часто ця інформація є дубльованою, різного рівня репрезентативності, з нерівноцінною аргументацією і помітною надлишковістю.
Автор досвіду директор школи Тандура Г. О.
|
Категорія: м.Запоріжжя | Додав: integracija (06.02.2015)
|
Переглядів: 758
| Рейтинг: 3.9/21 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
|
|