Створення шкільного медіа освітнього простору «Вісник Мрії – новий формат», як засіб формування екологічної культури школярів
Реформування системи освіти вимагає пошуку нових форм не лише навчальної діяльності, а й виховної роботи. Сьогодні актуальним напрямом організації систем виховання є будова їх на основі взаємодії і взаємовпливу освітніх суб’єктів, спрямування на розвиток особистості, створення умов для саморозкриття та самореалізації кожної особистості. За таких умов управління розвитком виховної роботи не може зводитися лише до накопичення соціальних знань учнями. Метою управління виховними системами є особистість школяра, включеного в цю систему. Тому важливо домогтися включення учнів у процеси цілепокладання, спільної творчої діяльності, вдосконалення міжособистісних відносин, створення ситуацій, які спонукають учнів до творчої самореалізації. В основу шкільного медіапростору покладені саме принципи варіативності освітніх стратегій та стратегій розвитку учнів школи, організація ефективного соціального партнерства, залучення більшості учасників освітнього процесу в систему виховання.
Тому актуальною є тема запропонованої інноваційної розробки