|
|
Середа, 04.12.2024, 11:48 | Вітаю Вас Гість | RSS |
Освіта Запорізького краю 2015 КЗ "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ЗОР |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог статей |
Токмацький дошкільний навчальний заклад №21 «Барвінок»
Формування творчої особистості дошкільника засобами
художньо-естетичного виховання
Наш дошкільний навчальний заклад №21 «Барвінок» є опорним з художньо-естетичного розвитку, тому одним із пріоритетних напрямків дошкільного навчального закладу є розвиток творчих здібностей вихованців. Для створення оптимальних та виконання певних умов розвитку творчого потенціалу дошкільників була створена творча група, до якої увійшли завідувач Дубініна О.С., вихователі Кавун О.В., Сітнікова Н.В., Рябчук А.Л., музичний керівник СафроноваА.І.. Починаючи роботу, ми поставили перед собою питання: «Як зробити творчу діяльність потребою,необхідною часткою життя дитини-дошкільника?» Розмірковуючи над цим питанням нами було виділено наступні напрямки нашої роботи: художньо-образотворчість діяльність, театралізована діяльність, музичне виховання дітей дошкільного віку.
Творча група визначила перед собою такі завдання щодо розвитку творчої особистості дошкільника:
1.Створення умов для розвитку особистості дитини і реалізація її творчого потенціалу.
2. Залучення дитини до загальнолюдських цінностей культури.
3. Допомога дитині в пізнанні своєрідності та єдності „мови” різних видів мистецтва.
4.Розвиток емоційної сфери і культури почуттів, навчання емоційному та естетичному відгуку на сприймання творів мистецтва.
Педагоги почали впроваджувати в життя новий зміст та нетрадиційні підходи до художньо-естетичного виховання.
Так, вихователями Сітніковой Н.А. та Рябчук А.Л. розроблено систему завдань з розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на традиційних заняттях з зображувальної діяльності та заняттях з малювання з використанням нетрадиційних технік малювання.
Зустріч дітей з образотворчим мистецтвом відбувається нерозривно через ознайомлення з творами художників, від естетичного сприймання до розуміння мистецтва. Тому завідувачем, вихователем Дубініною О.М була розроблена система занять по ознайомленню дошкільників з творами живопису.
Вихователем Кавун О.В. розроблена низка вправ, занять по впровадженню гри-драматизації та театралізованої діяльності. Досвід роботи дозволяє вдосконалювати артистизм, емоційність, інтонаційну виразність мови, навички сценічного перевтілення в театралізованій діяльності.
Музичний керівник Сафронова А.І. на заняттях з музичного виховання залучає дітей до театралізованої діяльності, пісенної творчості, розвитку хореографічних здібностей, активізує творчий потенціал дитини.
Результатом роботи творчої групи стало систематизування матеріалів, щодо добору форм, засобів, методів та прийомів з розвитку творчої особистості дошкільника в художньо - зображувальній , театралізованій та музично-пісенній діяльності; розробкою системи занять, розвиваючих ігор, вправ та створенням практичного матеріалу.
Позитивні результати роботи наших педагогів відбулися завдяки їх творчому потенціалу , професійному рівню, відповідальності та бажанню пошуків новацій в роботі щодо розвитку творчої особистості дітей дошкільного віку .
|
Категорія: м.Токмак | Додав: integracija (10.02.2015)
|
Переглядів: 717
| Рейтинг: 4.3/20 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
|
|