Розвиток інтелектуальних та творчих здібностей молодших школярів засобами технології «Веселкового» навчання
Матеріали досвіду розкривають систему роботи вчителів початкових класів щодо розвитку інтелектуальних і творчих здібностей засобами технології «Веселкового» навчання. Працюючи над цією темою, вони ставлять перед собою такі завдання: враховувати вимоги Державного стандарту початкової освіти; збереження дитячого здоров’я шляхом підвищення інтересу до навчання; забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками шляхом підготовки дошкільнят за ігровими навчально-виховними програмами, забезпечення інтеграції та інтенсифікації навчання, задоволення зростаючої потреби дітей у пізнанні навколишнього світу; гармонійний творчий розвиток здібностей дитини. Досвід роботи має теоретичне та практичне підґрунтя і може бути розповсюджений на рівні міста та області.