«Формування художньо-естетичної культури та творчих здібностей учнів шляхом упровадження засобів технологічного інструментарію та використання нетрадиційних технік зображення на уроках образотворчого мистецтва»
Представлений досвід розкриває систему роботи вчителя образотворчого мистецтва, спеціаліста вищої категорії, «учителя-методиста» Катюхи Світлани Михайлівни щодо використання нетрадиційних технік зображення на уроках образотворчого мистецтва.
Нетрадиційна образотворча діяльність відіграє важливу роль у загальному психічному розвитку дитини. Адже найкоштовнішим є не кінцевий продукт – малюнок, а розвиток особистості в собі, у своїх здатностях, самоідентифікації у творчій роботі, цілеспрямованість діяльності.
Автором досвіду розроблений дидактичний та роздатковий матеріал, наглядні посібники з тем, розробки уроків, створені власноруч таблиці до тем. Є демонстраційні, аудіо - та відеоматеріали, таблиці, методичні папки за розділами програми,інформаційні картки, навчально-наочні посібники,а також оформлені матеріали відкритих уроків.
|