Пропедевтичний курс навчання грамоти дітей дошкільного віку
Представлений досвід наочно розкриває систему роботу педагогів дошкільного закладу щодо реалізації пропевдичного курсу навчання грамоті дошкільників. В значній мірі результат залежить від взаємодії всіх учасників освітнього процесу, особистісної готовності кожного педагога перебудувати свою роботу, на що спрямовують запропоновані в досвіді інтегровані моделі взаємодіяльності та різні методичні підходи їх реалізації. Керуючись вимогами до знань і вмінь дітей дошкільного віку, поданими у чинних програмах, розроблено перспективне планування занять для молодшої, середньої, старшої вікових груп та підкріплено їх розробленими конспектами занять. Цінним є те, що в кожному конспекті подаються варіанти завдань для дітей різного рівня підготовки, що забезпечить диференційований підхід і якісну реалізацію змісту діяльності кожної дитини.