|
|
Неділя, 28.04.2024, 14:12 | Вітаю Вас Гість | RSS |
Освіта Запорізького краю 2015 КЗ "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ЗОР |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог статей |
Бердянська загальноосвітня школа I-III ступенів №7
Використання англомовних пісень на уроках та в позакласній роботі як засіб підвищення ефективності й якості вивчення іноземної мови
Використання пісенного матеріалу мотивує до вивчення іноземної мови, стимулює розвиток навичок сприйняття на слух, розвиток соціокультурної компетенції та розвиток естетичного смаку. Пісня допомагає формуванню комунікативної та лінгвокраїнознавчої компетенції і сприяє обміну між своєю культурою та культурою країни, мову якої вивчають.
Знання іноземної мови є дуже важливим у сучасному світі. Володіння навичками іншомовної комунікації стало розглядатися як необхідна особистісна й професійна якість будь-якого фахівця. Використання пісенного матеріалу мотивує до вивчення іноземної мови, стимулює розвиток навичок сприйняття на слух, розвиток соціокультурної компетенції та розвиток естетичного смаку. У цьому й полягає актуальність даної теми. Зазначене питання заслуговує на належну увагу на всіх ступенях навчання, починаючи з початкового, закінчуючи старшим, тому що любов до поезії та музики повинна щепитися дітям з раннього віку і супроводжувати їх все життя.
Об'єктом роботи є процес використання пісень на уроках іноземної мови, як засобу підвищення ефективності освітнього процесу.
Предметом є основні форми, методи та прийоми роботи з англомовним пісенним матеріалом на уроках іноземної мови і в позакласній роботі, як засобу підвищення ефективності освітнього процесу.
Мета дослідження полягає у спробі дати комплексне вирішення проблеми використання пісень на уроках англійської мови. При цьому особлива увага приділяється цим засобам навчання як способу підвищення ефективності навчання, що особливо важливо.
На мою думку різноманітність форм використання пісень на уроках іноземної мови може сприяти підвищенню ефективності навчання, якщо:
1) враховуються сучасні методики викладання іноземної мови;
2) враховуються психолого-педагогічні особливості учнів;
3) відбувається оптимальне поєднання обсягів матеріалу, що використовується, кількості учнів і досліджуваних на уроці граматичних та лексичних явищ.
Джерело: http://annmcstroi.blogspot.com |
Категорія: м.Бердянськ | Додав: annmcstroi (20.02.2015)
| Автор: Овсієнко Анна Петрівна E
|
Переглядів: 651
| Рейтинг: 4.1/32 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
|
|