|
|
Неділя, 28.04.2024, 02:03 | Вітаю Вас Гість | RSS |
Освіта Запорізького краю 2015 КЗ "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ЗОР |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог статей |
Бердянська загальноосвітня школа І -ІІІ ступенів №7
Проектна технологія як засіб формування творчої особистості на уроках фізики
Не тільки сама істина дає впевненість, але й пошук її.
Б. Паскаль
Сьогодні в освіті України відбуваються кардинальні зміни , тому виникає необхідність в оновленні методів та прийомів навчання, в залученні інноваційних методик та процесу формування в учнів предметних та життєвих компетентностей. Одним з цих прийомів є метод проектів.
Проектне навчання - корисна альтернатива класно - урочній системі. В основі методу проектів лежить розвиток пізнавальних навичок учнів, умінь самостійно конструювати свої знання, умінь орієнтуватися в інформаційному просторі, розвиток критичного мислення. Метод проектів завжди припускає вирішення якоїсь проблеми, що передбачає, з одного боку, використання різноманітних методів, засобів навчання, а з іншого, інтеграцію знань, умінь з різних областей наук, техніки, технології. Результати виконаних проектів повинні бути відчутними.
Школа має не стільки навчати дітей опанувати певний обсяг знань, скільки навчити учнів набувати ці знання самостійно, вміти користуватися ними для розв’язання практичних і пізнавальних завдань.
Актуальність цього методу полягає у встановленні широких міжособистісних контактів, ознайомленні з різними культурами, різними точками зору на одну й ту саму проблему.
Значущість методу проектів для розвитку людини засвідчує уміння користуватися різноманітними дослідницькими методами: планувати свою роботу, збирати інформацію, факти, аналізувати їх, висовувати гіпотези, робити висновки та узагальнення, створювати презентації, оцінювання себе і команду.
Метод проектів допомагає учням набути комунікативних навичок, зокрема вміння працювати в різних за складом групах, виконуючи різні за соціальним значенням функції від лідера до посередника.
Отже, метод проектів без сумніву спрямований на плекання особистості як творця і проектувальника свого життя.
Автор роботи розкриває актуальність,
значимість цієї технології, приводить
розгорнуту,теоретично обґрунтовану
класифікацію проектів, які використовує на власних уроках фізики, послідовність виконання , пропонує тематику проектів на уроках фізики в різних класах та методику впровадження їх у навчально – виховний процес.
Джерело: http://natali120873blogspot.com |
Категорія: м.Бердянськ | Додав: natali120873 (20.02.2015)
| Автор: Закоморна Наталя Іванівна E
|
Переглядів: 645
| Рейтинг: 4.2/32 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
|
|