Формування креативної інноваційної особистості
Кожна дитина може стати креативною. Що мають робити педагоги для креативного розвитку кожної дитини? Ці та інші питання стали першоосновою роботи. Метою роботи є пошук інноваційних методів навчання.
У зв' язку зі змінами суспільства виникла велика потреба виявлення та розвитку творчого потенціалу дітей, які зможуть зрозуміти інноваційні процеси у різних сферах життєдіяльності, стати людьми розвинутих творчих здібностей. Кожна здорова дитина може стати креативною, але незнання і традиції часто не дають змоги це зробити. Як допомогти дитині відкрити у собі творця? Що мають робити педагоги для креативного розвитку кожної дитини? Ці та інші питання стали першоосновою роботи. Метою роботи є пошук інноваційних методів навчання, які б сприяли розвитку творчих здібностей дитини. Головне завдання – розгляд та систематизація умов для впровадження інноваційних технологій на різних етапах уроку як засобів розвитку креативної особистості. ПОНЯТТЯ КРЕАТИВНОСТІ «КРЕАТИВНІСТЬ» (від англійського слова «creativity») – рівень творчої обдарованості, здатності до творчості, що становить відносно стійку характеристику особистості. СТРАТЕГІЇ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ: • відкритість новому досвіду; • внутрішня свобода; • емоційна стабільність; • стресостійкість; • адекватна самооцінка; • рефлективність; • спонтанність; • позитивне мислення; • інноваційний потенціал. ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ принцип гуманізму; принцип розвивального навчання; принцип мотиваційного забезпечення навчання; принцип адекватної оцінки результативності діяльності учнів; принцип діяльності у навчанні; принцип діалогічної взаємодії; принцип самоконтролю та самооцінки; принцип відповідальності методики навчальним можливостям дитини.