Підготовка вчителя до інноваційної діяльності в умовах реформування освіти
Інноваційна діяльність педагогів є на сьогоднішній день основним напрямом реалізації модернізаційних реформ в освіті. В роботі розкрито основні завдання підготовки вчителів до інноваційної діяльності в міжатестаційний період, складові готовності вчителів до професійної діяльності; суть процесу формування готовності до інноваційної діяльності; структура готовності до інноваційної діяльності; рівні готовності вчителя до інноваційної діяльності.
В роботі виділено три етапи управління процесом впровадження педагогічного нововведення:
Представлено внутрішкільну модель підготовки вчителя до інноваційної діяльності – цільовий проект «Інновації в сучасні школі». Розроблено алгоритм реалізації завдань проекту.
В додатках наведено методичні розробки для визначення інноваційної діяльності педагогів.