Проблемне навчання як засіб підвищення мотивації при вивченні біології
1.“Хто цікавиться предметом, у того відкриті очі і розум” – цю педагогічну істину можна закласти в основу навчання. Сьогодні складно не погодитися з тим, що учні, які приходять навчатися до школи, не завжди проявляють інтерес до вивчення шкільних предметів.
2.Тому я обрала питання « ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ.»
3. Педагогічною ідеєю досвіду є: • активізувати пізнавальну діяльність учнів; • підвищити рівень мотивації; • розвинути вміння самостійно і творчо мислити та застосовувати здобуті знання у практичній діяльності; • пожвавити мовленнєву активність учнів; • забезпечити міцність набутих знань та вмінь за рахунок використання проблемних ситуацій під час навчальної діяльності учнів.