Впровадження проблемного навчання на уроках математики в умовах старшої профільної школи
Актуальність вибору даної теми диктується потребами практики, оскільки школа повинна випускати людей творчих, здатних самостійно здобувати нові знання та застосовувати їх у змінних умовах сучасної дійсності. Провідна педагогічна ідея досвіду: глибоке засвоєння старшокласниками навчального матеріалу й осмислення його на уроках математики. Новизна досвіду Бройко В.В. полягає у створенні системного підходу до розвитку творчого мислення учнів старшої школи на уроках математики через використання технології проблемного навчання, що сприяє розвитку розумових сил учнів (протиріччя змушують задуматися, шукати вихід із ситуації утруднення), самостійності (бачення проблеми, формулювання проблемного питання, проблемної ситуації, самостійного вибору плану рішення), розвитку творчого мислення (самостійне застосування знань на практиці, способів дії, пошук нестандартного рішення).