Роль методичної служби у саморозвитку особистісно-професійного потенціалу та становленні сучасного вчителя як конкурентноспроможного фахівця
Метою інноваційної системи внутрішкільної методичної роботи є підготовка вчителів до пошукової діяльності. Розроблена модель методичної роботи містить концептуальну, мотиваційну, змістову та операційно-технологічну складові. Упровадження різноманітних інноваційних форм методичної роботи дозволяє підвищити інтелектуальний та професійний рівні педагогічного колективу, створити творчу атмосферу. Управління розвитком і саморозвитком особистісно-професійного потенціалу вчителя забезпечує свідомий та цілеспрямований процес підвищення рівня його професійної компетентності. В основу роботи покладено системний підхід, що дає змогу забезпечити найповнішу реалізацію вчителем власного потенціалу. Модернізована система внутрішкільної методичної роботи забезпечує врахування потенційних можливостей і мотивів кожного педагога.