Меню сайту
Категорії розділу
Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації [9]
м.Бердянськ [50]
м.Бердянськ(продовження) [26]
Бердянський район [4]
Веселівський район [10]
Гуляйпільський район [17]
м.Енергодар [18]
Жовтневий район [4]
м.Запоріжжя [4]
Заводський район [1]
Запорізький район [40]
Запорізький район(продовження) [18]
Кам'янсько-Дніпровський район [7]
Комунарський район [1]
Куйбишевський район [1]
м.Мелітополь [11]
Мелітопольський район [3]
Михайлівський район [22]
Новомиколаївський район [2]
Орджонікідзевський район [1]
Пологівський район [4]
Приазовський район [1]
Приморський район [11]
Розівський район [1]
м.Токмак [3]
Токмацький район [4]
Хортицький район [17]
Чернігівський район [8]
Шевченківський район [1]
Каталог статей
Головна » Статті » Гуляйпільський район

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЯСЛА-САДОК "ДЖЕРЕЛЬЦЕ"

"Використання музично-театралізованої діяльності   як активного засобу розвитку та стимулювання музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку"

Автор досвіду (музичний керівник Серьогіна І.М.) є керівником творчої майстерні «Краплинка», що працює у закладі з метою розвитку музичних здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами музично - театралізованої діяльності.  Своє педагогічне керівництво музично-театралізованою діяльністю дошкільнят музичний керівник будує за трьома напрямками:
–    пізнавальний, метою якого є розширення та збагачення знань дітей про театр;
–    ігровий, який передбачає відтворення сюжету художніх творів, ігор-драматизацій, ігор-імпровізацій;
–    сценічний – підготовка та показ вистав глядачам, передача сценічних образів через ігри, вправи, етюди тощо.
Спочатку автором досвіду було обстежено музичні  та театральні здібності всіх дітей старшого дошкільного віку за методикою Е. Хаака і І. Кафа. З дітьми, що виявили бажання відвідувати творчу майстерню, заняття проводяться два рази на місяць в ІІ половину дня, згідно перспективного плану роботи, який складається на навчальний рік. Всі набуті на заняттях майстерні навички та вміння діти використовують у театралізованих дійствах. Такі дійства є своєрідним підсумком роботи. 
Робота з дітьми, що не відвідують творчу майстерню, проводилася згідно діючої програми дошкільного закладу. 
Наприкінці експерименту було проведено повторне порівняльне діагностичне обстеження всіх дітей старшого дошкільного віку.

Категорія: Гуляйпільський район | Додав: integracija (17.02.2015)
Переглядів: 819 | Рейтинг: 3.4/19
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Block title
 
 
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz