«Моделювання та практичне забезпечення розвитку професійної компетентності вчителів навчально-реабілітаційного центру»
У роботі системно викладено інноваційний досвід Хортицького центру щодо моделювання структури професійної компетентності педагогів, розкрито зміст мета-моделі «Моделювання структури та напрямів розвитку професійної компетентності педагогів Хортицького центру» (описує порядок роботи педагогічного колективу щодо здійснення повного циклу моделювання: від визначення його регулятивів до проведення та поширення досвіду системної апробації різнорівневих педагогічних моделей), інтегральної моделі компетентного педагога Хортицького центру (визначає загальні характеристики педагогічної компетентності, на основі яких можна змоделювати професійний портрет фахівця кожного напряму діяльності), локальних моделей компетентного педагога (початкової школи, гуманітарних наук, природничо-математичних наук, інклюзивної освіти) навчально-реабілітаційного центру.