Формування літературної компетентності школярів засобами мережевих технологій
У роботі з’ясовано основні педагогічні ідеї, на яких ґрунтується проблема дослідження, висвітлено шляхи застосування мережевих технологій, розкрито зміст методів та прийомів. Досліджено формування ціннісних орієнтацій і розвиток творчих здібностей особистості. Представлено види діяльності учнів на уроках української літератури з використанням засобів мережевих технологій. Визначено можливості практичного використання сервісів Інтернету на уроках української літератури у період самостійної підготовки, за умов дистанційного навчання. Подано комплекси завдань із урахуванням компетентнісного і діяльнісного підходів. Досвід має практичне спрямування:матеріали можна використовувати під час підготовки та проведення уроків української літератури в класах до профільного, профільного вивчення української літератури; в умовах дистанційного навчання, при підготовці до ЗНО.