Меню сайту
Головна » 2015 » Лютий » 12 » Метод структурно – логічних схем на уроках історії в процесі інноваційної діяльності вчителя.
20:02
Метод структурно – логічних схем на уроках історії в процесі інноваційної діяльності вчителя.
Готуючись до уроків, учителю необхідно бачити весь готовий курс історії та чітко описувати зв'язок між темами. Для цього необхідно зібрати весь навчальний матеріал, систематизувати та узагальнити його, а потім подати учням. Краще це зробити за допомогою блок-таблиць або структурно-логічних схем. Це допомагає бачити учням весь історичний процес зсередини, вільно орієнтуватися в історичному просторі, витрачати менше часу на засвоєння знань, а вчителю дає можливість творчо опановувати нові методи та прийоми викладання, контролювати час в процесі розв'язання творчих завдань разом з учнями.
Методика є особливо перспективною та корисною під час роботи над великими темами-блоками. Вона дає можливість бачити весь історичний процес, як цілісну систему, давати учням початкові знання, на яких, в подальшому, буде базуватися пізнавальний процес.
Такі інноваційні способи навчання як використання блок-таблиць, є більш актуальними для старшокласників.
Таким чином, використання блок-таблиць і структурно-логічних схем, дозволить учневі логічно осмислити інформацію, отриману від викладача; дає можливість для формування творчої особистості, здатної приймати нестандартні рішення.
Переглядів: 608 | Додав: sholoikotatiana | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Block title
 
 
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz