Меню сайту
Головна » 2015 » Березень » 21 » УРОК ЯК ДЗЕРКАЛО ТЕХНОЛОГІЇ
00:05
УРОК ЯК ДЗЕРКАЛО ТЕХНОЛОГІЇ
УРОК ЯК ДЗЕРКАЛО ТЕХНОЛОГІЇ

УРОК – це не 45-хвилинний відрізок часу, а заданий обсяг роботи. Це і є серцевина уроку. Інтерактивні технології допомагають виконати цей обсяг, а не відсидіти належний час.

ТРИ ПРИЧИНИ НЕЯКІСНОГО УРОКУ

1 – неякісна підготовка вчителя

2 – непродумана імпровізація

3 - порушення педагогічних закономірностей

ПІДБАДЬОР І ДОПОМОЖИ!!!

Це гасло сучасної гуманістичної педагогіки.

ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ, ЯКИЙ МРІЄ СТАТИ ПРОФЕСІОНАЛОМ

• Тримай розумну дистанцію
• Вивірюй спілкування
• Об»єктивно контролюй
• Май доброзичливий настрій
• Довіряй учням

ФОРМУЛА ПРОДУКТИВНОСТІ

ДОБРА ПІДГОТОВКА + МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ

Жодна технологія не звільняє мене від ретельної підготовки уроків. Кожна пара очей вимагає від мене не педагогічного нагляду, а повноцінного навчання.

Платон зауважив:» Хто старанний тільки тому, що бажає викликати подив і звернути на себе увагу, щоб виділитися серед інших, той, навіть незважаючи на працьовитість, втрачає багато інших хороших якостей»

Учитель є найважливішою умовою навчання.

«Шануй матір, як Бога. Шануй батька, як Бога. Шануй учителя, як Бога».

Конфуцій

РУШІЙНА СИЛА НАВЧАННЯ - ІНТЕРЕС

«Підживлюй дітей своїх науками не насильно, а граючись, щоб ти краще міг спостерігати природні нахили кожного»
Платон

ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

ДАВНО - ДОСВІД

НЕЩОДАВНО - ТЕОРЕТИЧНІ УЗАГАЛЬНЕННЯ

СЬОГОДНІ - ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА ЗАКОНИ

«Вільнонароджені діти не будуть і не зможуть вивчати науки рабськи»

Платон
Переглядів: 137 | Додав: Natasha | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Block title
 
 
Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz