Меню сайту
Головна » Архів матеріалів
... Читати далі » )?-->
УРОК ЯК ДЗЕРКАЛО ТЕХНОЛОГІЇ

УРОК – це не 45-хвилинний відрізок часу, а заданий обсяг роботи. Це і є серцевина уроку. Інтерактивні технології допомагають виконати цей обсяг, а не відсидіти належний час.

ТРИ ПРИЧИНИ НЕЯКІСНОГО УРОКУ

1 – неякісна підготовка вчителя

2 – непродумана імпровізація

3 - порушення педагогічних закономірностей

ПІДБАДЬОР І ДОПОМОЖИ!!!

Це гасло сучасної гуманістичної педагогіки.

ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ, ЯКИЙ МРІЄ СТАТИ ПРОФЕСІОНАЛОМ

• Тримай розумну дистанцію
• Вивірюй спілкування
• Об»єктивно контролюй
• Май доброзичливий настрій
• Довіряй учням

ФОРМУЛА ПРОДУКТИВНОСТІ

ДОБРА ПІДГОТОВКА + МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ

Жодна технологія не звільняє мене від ретельної підготовки уроків. Кожна пара очей вимагає від мене не педагогічного нагляду, а повноцінного навчання.

Платон зауважив:» Хто ст ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 522 | Добавил: Natasha | Дата: 21.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
ТИПИ ПРОЕКТУ ЗА ВИДОМ ДІЯЛЬНОСТІ

1. ДОСЛІДНИЦЬКИЙ

- потребує чіткої структури, цілей
- актуальність та соціальна значущість
- обрання методів дослідних робіт та методів обробки результатів

2. ТВОРЧІЙ

- не має детально окресленої структури
- результатом може бути: газета, відеофільм, літературне свято, експедиція, усний журнал, збірка, сценарій

3. ІНФОРМАЦІЙНИЙ

- збір інформації про об»єкт
- аналіз і узагальнення фактів
- має чітку структуру
- потребує систематичної корекції

4. ПРАКТИКО - ОРІЄНТОВАНИЙ

- заздалегідь визначається результат роботи
- добре пррдумана структура
- поетапні обговорення

5. РОЛЬОВИЙ

- результат окреслюється на початку роботи
- вислкий ступінь творчості
- розвиває мовленеві уміння та навички
- види: уявні подорожі, імітаційно-ділові, драматизація, імітаційно-со ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 658 | Добавил: Natasha | Дата: 21.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА ІНТЕРАКТИВНОМУ УРОЦІ

• Тест
o Експрес-оцінювання
 Розширене опитування
• Контрольна вправа
o Творче завдання
 Спостереження
• Самооцінка

№ п\п Прізвище, ім»я учня самооцінка Оцінка лідера Оцінка вчителя Підсумкова
1
2
Зауваження

ОСОБИСТЕ ОЦІНЮВАННЯ УЧНЕМ СВОЄЇ РОБОТИ В МАЛІЙ ГРУПІ

Як добре я працював зі своїми товаришами? Завжди Звичайно Іноді Ніколи
Я співпрацював з іншими, коли ми прагнули досягти мети
Я ретельно працював над завданням
Я висловлював нові ідеї
Я вносив конструктивні пропозиції, коли мене просили про допомогу
Я підбадьорював інших

ОЦІНЮВАННЯ УЧНЕМ ОСОБИСТОЇ УЧАСТІ В РОБОТІ МАЛОЇ ГРУПИ

Оцініть себе за кожним з визначених напрямів від 0 до 2 балів

1. Ви брали активну участь у роботі групи
2. ви вносили вдалі пропозиції, які врахувала ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 631 | Добавил: Natasha | Дата: 21.03.2015 | Комментарии (0)

Уроки літератури, на яких виховуємо учнів на найкращих зразках культурних надбань людства, покликані стимулювати й розвивати інтелектуальні, духовні потреби учня. Саме на цих уроках школярі мають можливість обдумати питання про те, що таке Людина і життя, високі поняття духовності й культури, замислитися над непростим часом, у якому ми живемо, зіставити його з історичним шляхом людства.
Порушуючи такі загальнолюдські теми і проблеми, як "митець і суспільство", "людина і суспільство", "краса і мораль", проблеми самотності, самоствердження особистості в суспільстві, моральної відповідальності, школярі набувають громадянських умінь, учаться критично мислити, незалежно, самостійно аналізувати та застосовувати отриману інформацію, висловлювати і захищати власну позицію, вести дискусію.
Саме цьому і навчає на своїх уроках вчитель світової літератури Вороновська Олена Дмитрівна.
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 508 | Добавил: elena | Дата: 13.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
Команальний заклад "Любимівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Михайлівської районної ради Запорізької області
адреса: 72011, с. Любимівка, вул. Леніна, 67
телефон: (0613225352)
автор досвіду: Ольга Миколаївна Семенків вчитель хімії і біології
тема досвіду: Застосування технології розвитку критичного мислення на уроках хімії та біології
І. АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ
У сучасному світі молодь як ніколи потребує вміння розв'язувати складні проблеми, критично оцінювати обставини, порівнювати альтернативні точки зору та приймати зважені рішення.
Аналіз шкільної практики свідчить, що біль¬шість школярів не вміють у процесі навчання са¬мостійно виділяти найважливіші структурні еле¬менти знань, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між ними. Отже, після закінчення шко¬ли замість структурованої, усвідомленої системи знань вони, як правило, володіють сукупністю розрізнених, механічно запам'ятованих відомос¬тей, що ніяк не можуть пов'язати з житт ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 865 | Добавил: semenkiv0808 | Дата: 13.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
Комунальний заклад "Любимівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів»

Михайлівської районної ради

Запорізької області

Адреса:72011 с. Любимівка, вул. Леніна,67

Телефон: (0613225352)

Автор досвіду: Надія Володимирівна Хрущ
Розвиток пізнавальних інтересів учнів у групі продовженого дня
Казковий світ дитинства, до нього доторкнися,
Відкрий всю душу дітям та й з ними залишися.
Ти вчитель – пам’ятай про це, коли приходить туга.
Ніхто з дітей не має знать про ці твої недуги.
Ти вчитель – так зростай, живи, підтримуйся, як хочеш.
І пам'ятай завжди в житті дитячі гарні очі.
Ті, що дивилися на Вас, мов перший раз на сонце.
Дай Бог, щоб вогник той не згас у Вас в душі ще довго.
ГПД є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їх відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і позаурочний час ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 707 | Добавил: chrush1404 | Дата: 13.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів»

Михайлівської районної ради

Запорізької області

Адреса:72011 с. Любимівка Вул. леніна, 67

Телефон: (0613225352)

Автор досвіду: Яворська Ірина Веніамінівна вчитель початкових класів

Тема досвіду:Розвиток мислення молодших школярів.
ІІ. Теоретичне обґрунтування проблеми

Коли людина мислить,вона має сумнів,
але вона впевнена, коли діє.
А.Франц
У сучасному світі знання стають все більш доступними для тих, хто хоче оволодіти ними, тому переосмислюється самоцінність знань. Натомість зростає роль умінь добувати, переробляти інформацію, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення людини. Це зумовлює зменшення питомої ваги готової інформації, зміну співвідношення між структурними елементами змісту на користь засвоєння учнями способів пізнання, набуття особистого досвіду творчої діяльності. Згідно з тлумачним словником ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 1007 | Добавил: yavorskaya0301 | Дата: 13.03.2015 | Комментарии (0)

... Читати далі » )?-->
Розвиток мислення молодших школярів.
І.Актуалізація теми

Державним стандартом початкової загальної освіти передбачається одна з найголовніших задач школи - підготовка всестороннє розвиненої, активної особистості, здібної до самостійних досліджень і відкриттів. Це означає перш за все, навчити всіх, без виключення, добре читати, писати, сформувати уміння самостійно працювати з підручником, довідковою літературою. Практика показує, що навчити всіх, без виключення на високому рівні неможливо, на те є вагомі аргументи: діти відрізняються своєю здібністю до раціонального мислення, увагою, властивістю пам'яті. Дитина, у якої нестійка увага, нерозвинена пам'ять, не зможе виконати навіть деякі з традиційних завдань. Про це не прийнято говорити, але це так. І які б нові педагогічні технології не застосовувалися, такі діти відрізняються низькою успішністю.
д дитини - вирішальний фактор формування особистості, а вся система навчання і виховання повинна допомогти їй вияви ... Читати далі »
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 738 | Добавил: yavorskaya0301 | Дата: 13.03.2015 | Комментарии (0)

Розвиток критичного мислення
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 569 | Добавил: yavorskaya0301 | Дата: 13.03.2015 | Комментарии (0)

Учитель - це той же вчений, але в своїй особливій лабораторії, де він, всебічно вивчаючи учнів, невпинно творить, щоденно веде пошуки найдосконаліших методів проектування доль і душ людських.
Прикрепления:
Категория: | Просмотров: 486 | Добавил: Яна | Дата: 23.02.2015 | Комментарии (0)

« 1 2 3 »
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Block title
 
 
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz