УРОК – це не 45-хвилинний відрізок часу, а заданий обсяг роботи. Це і є серцевина уроку. Інтерактивні технології допомагають виконати цей обсяг, а не відсидіти належний час.
- потребує чіткої структури, цілей - актуальність та соціальна значущість - обрання методів дослідних робіт та методів обробки результатів
2. ТВОРЧІЙ
- не має детально окресленої структури - результатом може бути: газета, відеофільм, літературне свято, експедиція, усний журнал, збірка, сценарій
3. ІНФОРМАЦІЙНИЙ
- збір інформації про об»єкт - аналіз і узагальнення фактів - має чітку структуру - потребує систематичної корекції
4. ПРАКТИКО - ОРІЄНТОВАНИЙ
- заздалегідь визначається результат роботи - добре пррдумана структура - поетапні обговорення
5. РОЛЬОВИЙ
- результат окреслюється на початку роботи - вислкий ступінь творчості - розвиває мовленеві уміння та навички - види: уявні подорожі, імітаційно-ділові, драматизація, імітаційно-со
... Читати далі »
ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА ІНТЕРАКТИВНОМУ УРОЦІ
• Тест o Експрес-оцінювання Розширене опитування • Контрольна вправа o Творче завдання Спостереження • Самооцінка • № п\п Прізвище, ім»я учня самооцінка Оцінка лідера Оцінка вчителя Підсумкова 1 2 Зауваження
ОСОБИСТЕ ОЦІНЮВАННЯ УЧНЕМ СВОЄЇ РОБОТИ В МАЛІЙ ГРУПІ
Як добре я працював зі своїми товаришами? Завжди Звичайно Іноді Ніколи Я співпрацював з іншими, коли ми прагнули досягти мети Я ретельно працював над завданням Я висловлював нові ідеї Я вносив конструктивні пропозиції, коли мене просили про допомогу Я підбадьорював інших
ОЦІНЮВАННЯ УЧНЕМ ОСОБИСТОЇ УЧАСТІ В РОБОТІ МАЛОЇ ГРУПИ
Оцініть себе за кожним з визначених напрямів від 0 до 2 балів
1. Ви брали активну участь у роботі групи 2. ви вносили вдалі пропозиції, які врахувала
... Читати далі »
Уроки літератури, на яких виховуємо учнів на найкращих зразках культурних надбань людства, покликані стимулювати й розвивати інтелектуальні, духовні потреби учня. Саме на цих уроках школярі мають можливість обдумати питання про те, що таке Людина і життя, високі поняття духовності й культури, замислитися над непростим часом, у якому ми живемо, зіставити його з історичним шляхом людства. Порушуючи такі загальнолюдські теми і проблеми, як "митець і суспільство", "людина і суспільство", "краса і мораль", проблеми самотності, самоствердження особистості в суспільстві, моральної відповідальності, школярі набувають громадянських умінь, учаться критично мислити, незалежно, самостійно аналізувати та застосовувати отриману інформацію, висловлювати і захищати власну позицію, вести дискусію. Саме цьому і навчає на своїх уроках вчитель світової літератури Вороновська Олена Дмитрівна.
Команальний заклад "Любимівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Михайлівської районної ради Запорізької області адреса: 72011, с. Любимівка, вул. Леніна, 67 телефон: (0613225352) автор досвіду: Ольга Миколаївна Семенків вчитель хімії і біології тема досвіду: Застосування технології розвитку критичного мислення на уроках хімії та біології І. АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ У сучасному світі молодь як ніколи потребує вміння розв'язувати складні проблеми, критично оцінювати обставини, порівнювати альтернативні точки зору та приймати зважені рішення. Аналіз шкільної практики свідчить, що біль¬шість школярів не вміють у процесі навчання са¬мостійно виділяти найважливіші структурні еле¬менти знань, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між ними. Отже, після закінчення шко¬ли замість структурованої, усвідомленої системи знань вони, як правило, володіють сукупністю розрізнених, механічно запам'ятованих відомос¬тей, що ніяк не можуть пов'язати з житт
... Читати далі »
Комунальний заклад "Любимівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів»
Михайлівської районної ради
Запорізької області
Адреса:72011 с. Любимівка, вул. Леніна,67
Телефон: (0613225352)
Автор досвіду: Надія Володимирівна Хрущ Розвиток пізнавальних інтересів учнів у групі продовженого дня Казковий світ дитинства, до нього доторкнися, Відкрий всю душу дітям та й з ними залишися. Ти вчитель – пам’ятай про це, коли приходить туга. Ніхто з дітей не має знать про ці твої недуги. Ти вчитель – так зростай, живи, підтримуйся, як хочеш. І пам'ятай завжди в житті дитячі гарні очі. Ті, що дивилися на Вас, мов перший раз на сонце. Дай Бог, щоб вогник той не згас у Вас в душі ще довго. ГПД є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їх відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і позаурочний час
... Читати далі »
Автор досвіду: Яворська Ірина Веніамінівна вчитель початкових класів
Тема досвіду:Розвиток мислення молодших школярів. ІІ. Теоретичне обґрунтування проблеми
Коли людина мислить,вона має сумнів, але вона впевнена, коли діє. А.Франц У сучасному світі знання стають все більш доступними для тих, хто хоче оволодіти ними, тому переосмислюється самоцінність знань. Натомість зростає роль умінь добувати, переробляти інформацію, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення людини. Це зумовлює зменшення питомої ваги готової інформації, зміну співвідношення між структурними елементами змісту на користь засвоєння учнями способів пізнання, набуття особистого досвіду творчої діяльності. Згідно з тлумачним словником
... Читати далі »
Розвиток мислення молодших школярів. І.Актуалізація теми
Державним стандартом початкової загальної освіти передбачається одна з найголовніших задач школи - підготовка всестороннє розвиненої, активної особистості, здібної до самостійних досліджень і відкриттів. Це означає перш за все, навчити всіх, без виключення, добре читати, писати, сформувати уміння самостійно працювати з підручником, довідковою літературою. Практика показує, що навчити всіх, без виключення на високому рівні неможливо, на те є вагомі аргументи: діти відрізняються своєю здібністю до раціонального мислення, увагою, властивістю пам'яті. Дитина, у якої нестійка увага, нерозвинена пам'ять, не зможе виконати навіть деякі з традиційних завдань. Про це не прийнято говорити, але це так. І які б нові педагогічні технології не застосовувалися, такі діти відрізняються низькою успішністю. д дитини - вирішальний фактор формування особистості, а вся система навчання і виховання повинна допомогти їй вияви
... Читати далі »
Учитель - це той же вчений, але в своїй особливій лабораторії, де він, всебічно вивчаючи учнів, невпинно творить, щоденно веде пошуки найдосконаліших методів проектування доль і душ людських.