Меню сайту
Категорії розділу
Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації [9]
м.Бердянськ [50]
м.Бердянськ(продовження) [26]
Бердянський район [4]
Веселівський район [10]
Гуляйпільський район [17]
м.Енергодар [18]
Жовтневий район [4]
м.Запоріжжя [4]
Заводський район [1]
Запорізький район [40]
Запорізький район(продовження) [18]
Кам'янсько-Дніпровський район [7]
Комунарський район [1]
Куйбишевський район [1]
м.Мелітополь [11]
Мелітопольський район [3]
Михайлівський район [22]
Новомиколаївський район [2]
Орджонікідзевський район [1]
Пологівський район [4]
Приазовський район [1]
Приморський район [11]
Розівський район [1]
м.Токмак [3]
Токмацький район [4]
Хортицький район [17]
Чернігівський район [8]
Шевченківський район [1]
Каталог статей
Головна » Статті » Пологівський район

Районний методичний кабінет відділу освіти Пологівської РДА

Автоматизація педагогічного контролю з теми:
 «Текстовий редактор» у системі середньої освіти

Одним із основних напрямків підвищення ефективності навчального процесу є удосконалення методів контролю результатів навчання. Процес оцінювання – важливий компонент діагностики і моніторингу навчання. Забезпечення своєчасного та надійного контролю знань, вмінь, навичок, настанов, цінностей та інших якостей студента треба розглядати як фактор підвищення якості всієї навчально-виховної роботи.
Під контролем якості навчання сучасні дидакти розуміють сукупність дій, що виявляють якісно-кількісні характеристики результатів навчання. Контроль – невід’ємна частина процесу навчання. Він використовується для діагностики рівня засвоєння матеріалу дисципліни. Крім того, контроль виступає як фактор мотивації, що забезпечує зворотній зв’язок зі студентами, допомагає виявити слабкі та сильні сторони в знаннях, визначити, наскільки ефективним було навчання.
Суб’єктивізм оцінювання шкодить не тільки розвитку окремої особистості, але певним чином і всьому суспільству. Ми бачимо цей суб’єктивізм на протязі всього процесу навчання і в тих випадках коли екзамен приймає одна людина, і коли цим займається ціла комісія. Сучасна система аналізу і оцінювання якості підготовки спеціаліста повинна враховувати всі вказані аспекти і надавати якісні та кількісні характеристики.
Таким чином, проблема суб’єктивності оцінювання знань затрудняє моніторинг якості навчання, викривляє вихідні дані і потребує особливої уваги до вибору критеріїв оцінювання, показників якості навчання.

Категорія: Пологівський район | Додав: integracija (02.03.2015)
Переглядів: 1237 | Рейтинг: 4.4/58
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Block title
 
 
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz