«Модель створення розвиваючого середовища в ДНЗ засобами технології Петриківського розпису» (авторська модель)
Психологічна служба дошкільного закладу спрямувала свою роботу в напрямку створення дієвої моделі розвиваючого середовища вихованців. В рамках розвитку нестандартного мислення суб`єктів використовуються можливості арт-терапії. Серед сучасних засобів і напрямів в арт-терапії все яскравіше заявляє про себе відносно новий перспективний напрям – петриківський розпис. За допомогою петриківського розпису як напряму арт-терапії компенсується психологічне та фізичне здоров`я дітей та дорослих, створюється гарний насторій. Чим раніше дитина набуває соціально-культурного досвіду, чим швидше навчається його перетворювати, тим більш значущою стає як особистість зі сформованим чуттям краси у різних її проявах, залучається до відкриття світу культури та його творчого освоєння.