Меню сайту
Категорії розділу
Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації [9]
м.Бердянськ [50]
м.Бердянськ(продовження) [26]
Бердянський район [4]
Веселівський район [10]
Гуляйпільський район [17]
м.Енергодар [18]
Жовтневий район [4]
м.Запоріжжя [4]
Заводський район [1]
Запорізький район [40]
Запорізький район(продовження) [18]
Кам'янсько-Дніпровський район [7]
Комунарський район [1]
Куйбишевський район [1]
м.Мелітополь [11]
Мелітопольський район [3]
Михайлівський район [22]
Новомиколаївський район [2]
Орджонікідзевський район [1]
Пологівський район [4]
Приазовський район [1]
Приморський район [11]
Розівський район [1]
м.Токмак [3]
Токмацький район [4]
Хортицький район [17]
Чернігівський район [8]
Шевченківський район [1]
Каталог статей
Головна » Статті » м.Бердянськ

Бердянська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів № 7

Формування креативної інноваційної особистості

Кожна дитина може стати креативною.
Що мають робити педагоги для креативного розвитку
кожної дитини? Ці та інші питання стали першоосновою роботи.
Метою роботи є пошук інноваційних методів навчання.

У зв' язку зі змінами суспільства виникла велика потреба виявлення та розвитку творчого потенціалу дітей, які зможуть зрозуміти інноваційні процеси у різних сферах життєдіяльності, стати людьми розвинутих творчих здібностей.
Кожна здорова дитина може стати креативною, але незнання і традиції часто не дають змоги це зробити. Як допомогти дитині відкрити у собі творця?
Що мають робити педагоги для креативного розвитку
кожної дитини? Ці та інші питання стали першоосновою роботи.
Метою роботи є пошук інноваційних методів навчання, які б сприяли розвитку творчих здібностей дитини.
Головне завдання – розгляд та систематизація умов для впровадження інноваційних технологій на різних етапах уроку як засобів розвитку креативної особистості.

ПОНЯТТЯ КРЕАТИВНОСТІ

«КРЕАТИВНІСТЬ» (від англійського слова «creativity») – рівень творчої обдарованості, здатності до творчості, що становить відносно стійку характеристику особистості.

СТРАТЕГІЇ ФОРМУВАННЯ
ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ:

• відкритість новому досвіду;
• внутрішня свобода;
• емоційна стабільність;
• стресостійкість;
• адекватна самооцінка;
• рефлективність;
• спонтанність;
• позитивне мислення;
• інноваційний потенціал.

ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ
МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

 принцип гуманізму;
 принцип розвивального навчання;
 принцип мотиваційного забезпечення навчання;
 принцип адекватної оцінки результативності діяльності учнів;
 принцип діяльності у навчанні;
 принцип діалогічної взаємодії;
 принцип самоконтролю та самооцінки;
 принцип відповідальності методики навчальним можливостям дитини.



Джерело: http://iragigula.blogspot.com
Категорія: м.Бердянськ | Додав: iragigula (20.02.2015) | Автор: Жигула Ірина Геннадіївна E
Переглядів: 685 | Рейтинг: 4.2/33
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Block title
 
 
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz