«Підвищення професійно-педагогічної компетентності педагогів-організаторів: досвід роботи методичної служби ЦДЮТ м. Бердянська»
Національною стратегією розвитку освіти в Україні на 2012-2021 рр. передбачається суттєве удосконалення науково-методичної роботи в позашкільному навчальному закладі. Першочергового значення набуває проблема розвитку творчого потенціалу педагогів, їх компетентності. Одним із завдань методичної служби Бердянського Центру дитячо-юнацької творчості є надання підтримки педагогам-організаторам ЗНЗ міста в їх інноваційній діяльності. В наш час від педагога-організатора вимагається все більш високий рівень професіоналізму в роботі з дітьми, вміння організувати спілкування, вибудувати відносини з кожною дитиною таким чином, щоб сприяти її духовному розвитку і вихованню. Педагог, що працює в якості організатора дитячого колективу, перебуває в постійному пошуку творчого наповнення своєї діяльності. Очевидно, що такий широкий спектр професійних ролей актуалізує проблему отримання педагогом-організатором нових знань, поновлення професійних умінь. Саме на підвищення професійно-педагогічної компетентності педагогів-організаторів ЗНЗ міста направлена робота методичної служби позашкільного закладу.