Формування комунікативних компетенцій учнів на уроках англійської мови шляхом впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес
Досвід роботи Лукомець Інги Петрівни дозволяє оцінити потенціал інноваційних технологій навчання з позиції її адекватності завданню формування комунікативної компетентності школярів. За інноваційним потенціалом досвід комбінаторний, так як передбачає конструктивні поєднання, інтеграцію сучасних педагогічних технологій та методик. Це дозволяє вчителю творчо інтерпретувати різні підходи до організації навчально-виховного процесу, а не заглиблюватися в суть тільки однієї технології. Оригінальне цілеспрямоване використання та раціоналізація відомих педагогічних ідей щодо поєднання різноманітних педагогічних технологій викладання іноземної мови, які базуються на основі особистої орієнтації у педагогічному процесі, дозволяє вчителю вистроїти ефективну систему, спрямовану на позитивний результат навчальної діяльності учнів. Провідна ідея досвіду полягає у виробленні певної сукупності технологій навчання іноземній мові, що сприяють розвитку комунікативних компетенцій, пізнавальних здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників у сучасних школярів