Меню сайту
Головна » 2015 » Березень » 21 » Типи проекту за видом діяльності
00:04
Типи проекту за видом діяльності
ТИПИ ПРОЕКТУ ЗА ВИДОМ ДІЯЛЬНОСТІ

1. ДОСЛІДНИЦЬКИЙ

- потребує чіткої структури, цілей
- актуальність та соціальна значущість
- обрання методів дослідних робіт та методів обробки результатів

2. ТВОРЧІЙ

- не має детально окресленої структури
- результатом може бути: газета, відеофільм, літературне свято, експедиція, усний журнал, збірка, сценарій

3. ІНФОРМАЦІЙНИЙ

- збір інформації про об»єкт
- аналіз і узагальнення фактів
- має чітку структуру
- потребує систематичної корекції

4. ПРАКТИКО - ОРІЄНТОВАНИЙ

- заздалегідь визначається результат роботи
- добре пррдумана структура
- поетапні обговорення

5. РОЛЬОВИЙ

- результат окреслюється на початку роботи
- вислкий ступінь творчості
- розвиває мовленеві уміння та навички
- види: уявні подорожі, імітаційно-ділові, драматизація, імітаційно-соціальні;

6. КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ

- пов»язаний з історією та культурою, традиціями
- розвиває міжкультурне спілкування

7. СОЦІАЛЬНИЙ

- дає можливість виявити свої знання, вміння та навички у реальному житті
- самостійний вибір діяльності
- проект вчить жити і пам»ятати про інших

8. ПРИРОДНИЧО – НАУКОВИЙ

- має чітко визначене дослідницьке завдання
- потребує співпраці із науковцями
- сворення лабораторій, обсерваторій, майстерень

9. ЕКОЛОГІЧНИЙ

- потребує залучення дослідницьких, наукових методів, інтегрованих знань
- орієнтований за призначенням

10. ІСТОРИЧНИЙ

- досліджує історичні проблеми
- прогнозує розвиток політичних, соціальних подій
- аналізує історичні події та факти

11. ГЕОГРАФІЧНИЙ

- може бути дослідницьким або пригодницько-ігровим

12. МОВНИЙ ( ЛІНГВІСТИЧНИЙ)

- вивчає рідну та іноземні мови
- формує певні мовні уміння та навички
- вивчає ідіоми, неологізми, приказки, прислів»я, синоніми, антоніми, пароніми
- виступає історико- фольклорним або літературним дослідженням

13. МУЗИЧНИЙ

- аналітичний творчій проект
- створення та аранжировка музичного твору

14. ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИЙ

- потребує глибокої інтеграції знань
- потребує порівняльного вивчення фактів, явищ, творчої розробки
Переглядів: 158 | Додав: Natasha | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Block title
 
 
Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz